0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه اضطراب و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دخترانه ی پایه ششم دبستان ریحانه شهرستان بهارستان ۱در سال تحصیلی( ۱۴۰۲_۱۴۰۳)
نویسندگان :
ریحانه خوب بخت
1
نرگس شکری
2
اسما حامدی
3
1- دانشگاه فرهنگیان عترت واوان
2- دانشگاه فرهنگیان عترت واوان
3- دانشگاه فرهنگیان عترت واوان
کلمات کلیدی :
رابطه،اضطراب،عملکرد تحصیلی
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین اضطراب و عملکرد تحصیلی در دانش اموزان ابتدایی میباشد.این پژوهش یک مطالعه توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه مورد مطالعه شامل دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی بودند.نمونه های پژوهش شامل 51 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه ریحانه در منطقه بهارستان 1 انتخاب شده بودند.ابزار جمع آوری اطلاعات تحقیق پرسشنامه های عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی بود.ابزار پژوهش توسط دانش آموزان تکمیل شد.از آزمون همبستگی پیرسون برای تجزیه و تحلیل استفاده شد.بین سطح اضطراب و نحوه عملکرد و دانشآموزان رابطه معنیداری وجود دارد.( فداکار و سالاری، 1394).
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تببین رابطه بهزیستی روانشناختی با انگیزش شغلی و نقش واسطه ای کامیابی در دبیران تربیتبدنی استان خراسان جنوبی
هانیه هامونی - مرجان مظفری - نرگس نوروزی - مرضیه مودی
رابطه بین خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان
فاطمه علی پور زاغمرزی
کیفیت زندگی کاری و نقش پیش بینی کننده آن در تبیین سلامت روان کارکنان دانشگاه بیرجند
حمید رضا بیژن پور - محسن ماندگار - هادی پورشافعی - امیرحسین طاحونه بان
بررسی رابطه حمایت سازمانی و جوسازمانی نوآورانه کارکنان مطالعه موردی: شرکت آبفای منطقه 3 تهران
سید مصطفی موسوی
اهمیت اوقات فراغت در تربیت اخلاقی دانش آموزان
محمدرضا محمدزاده رهنی - محسن معتمدی - علی شیعه علی
اثربخشی بازیهای آموزشی بر بهبود خلاقیت دانشآموزان کلاس اول در درس فارسی
زینب السادات دهقانی سانیج - محمدحسن گرامی
عوامل تأثیرگذار بر کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت در سازمان ها
مهین اسداله پور - بهمن خسروی پور
تکالیف مهارت محور
مرتضی خیر آبادی - سید علی اصغر پرستاران - علی اکبر محمدی - عرفان شعبانی - محمد محسنی
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزشی در مدارس آموزش از راه دور شهرستان نوشهر
علی اصغر اکبری کریمی
بررسی روش های ارزشیابی به عنوان ابزاری برای پیشرفت در آموزش و یادگیری ریاضیات
مهلا سالمی - فاطمه برزگر - ایرج سالمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0