0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر وجدان کاری بر هویت سازمانی با نقش میانجی تنبلی اجتماعی (مطالعه موردی مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان آمل)
نویسندگان :
فرهاد رضوانی
1
نادی علیزاده
2
1- آزاد محمودآباد
2- آزاد محمودآباد
کلمات کلیدی :
وجدان کاری،هویت سازمانی،تنبلی اجتماعی
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر، تاثیر وجدان کاری بر هویت سازمانی با نقش میانجی تنبلی اجتماعی (مطالعه موردی مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان آمل) می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران مدارس هر سه دوره تحصیلی شهرستان آمل در سال تحصیلی 1401-1400 به تعداد 211 نفر می باشد. در این پژوهش پژوهشگر از نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده کرده است طبق این روش نمونهگیری، پرسشنامهها به صورت تصادفی بین براساس جدول مورگان 122 نفر از مدیرانی که در جلسات مدیران مدارس در آموزش و پرورش شهرستان آمل شرکت نموده بودند، توزیع شد.داده ها با استفاده از پرسشنامه های استاندارد وجدان کاری (بريك و مانت ؛1991)، هویت سازمانی چنی و پرسشنامه تنبلی اجتماعی (جورج، ۱۹۹۲) جمع آوری گردید یافته های پژوهش نشان داد که وجدان کاری بر هویتسازمانی مدیران آموزش و پرورش شهرستان آمل تاثیر دارد. وجدان کاری بر تنبلی اجتماعی مدیران آموزش و پرورش شهرستان آمل تاثیر دارد. تنبلی اجتماعی بر هویتسازمانی مدیران آموزش و پرورش شهرستان آمل تاثیر دارد وجدان کاری بر هویت سازمانی مدیران آموزش و پرورش شهرستان آمل از طریق تنبلی اجتماعی اثر غیرمستقیم دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنجش عملکرد: سنجشی کنشگر برای یادگیریِ حضوری، الکترونیکی و ترکیبی
محدثه پاک نظر - عاطفه تقوی پور - علی پاک نظر
ارزش سنجی هویت و سرمایه اجتماعی سلبریتی های ورزشی بر مبنای بازدید فالوورها در فضای مجازی
حمیدرضا قزلسفلو - عاطفه خرمالی - سیده زهره حسینی
اثربخشی یادگیری کار با فضای مجازی توسط معلمان بر عملکرد تحصیلی و یادگیری دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان ساری
ندا عموزادمهدیرجی - نرگس قناد معلم کلایی - محجبین محمدی کیادهی - اعظم غلامی لله مرزی
بررسی رابطه بین پذیرش و ذهن آگاهی با امید به زندگی در خانواده های دارای فرزند اوتیسم شهرستان ساری
عماد روشن قیاس - نجیمه سعدالهی اسرمی
رویکردها و اصول فلسفه تعلیم و تربیت و جایگاه آن در سبک زندگی ایرانی
سید محمد حسین طبا طبا ئی - عالیه اویسی
آشنایی با مفهوم نقاط کوانتومی و کاربرد های آموزشی
سیف الله قاسمی
آموزش مبحث سطح شیبدار به دانش آموزان پایه پنجم به شیوه کاوشگری
زهره سربندی فراهانی
بررسی رده شناسی قیدهای ارتباط زمانی در زبان فارسی از دیدگاه معنایی و شناختی
لیلا عرفانیان قونسولی
ارزیابی کیفیت آموزشی در آموزش عالی
بهمن خسروی پور - زهره جابری
نقش فناوری برای مدیریت و توسعه مدرسه
ساغر کاظمی - هاجر خورمهر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0