0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم علاقه به نظم پذیری را در دانش آموزان پایه پنجم شهید اکبر پور ساری نهادینه سازم
نویسندگان :
سعید شعبانی آستانی
1
1- دانشگاه فرهنگیان دکترشریعتی ساری
کلمات کلیدی :
دانش اموز – نظم و انضباط – نهادینه کردن
چکیده :
بدون شك به منظور تدریس ونیل به اهداف آموزش و پرورش، وجود شرایطی لازم می باشد، از جمله این شرایط می توان به نظم حاكم بر كلاس به عنوان فاكتری مهم اشاره نمود، زیرا كلاسی كه در آن اولین گام یادگیری (یعنی نظم وانضباط و مشاركت در فعالیت و جلب توجه فعال شاگردان) اعمال نگردد، به یقین نتایج مطلوبی نخواهد داشت. روش های كلاس داری ونظم كلاس در ایجاد انگیزه برای یادگیری دانش آموزان بسیار موثر می باشد. اینجانب سعید شعبانی آستانی در سال تحصیلی 1398-1399 در پایه پنجم ابتدایی مدرسه شهید اکبر پور ساری مشغول به کارورزی بودم .مشکلی که با آن مواجه بودم ، رعایت نکردن نظم و انضباط در سرکلاس در هنگام تدریس معلم راهنما بود . با مشاهده این وضع تصمیم گرفتم بوسیله یک پژوهش این مشکل را برطرف سازم .با تجزیه و تحلیل اطلاعات با روش هایی همچون تقویت اعتماد به نفس ، ایجاد ارتباط و دوستی و تغییر روش تدریس و دادن مسئولیت برقراری نظم ، نظم پذیری را در آنها نهادینه کردم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر نقش حمایتی دبیران در ایجاد انگیزه در دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان سواد کوه
زینب حیدری سی پی - فاطمه حسن زاده - فاطمه براری - افسانه خالقی
ارائه یک روش مقاوم برای طبقه بندی تصاویر با استفاده از اطلاعات زمینه ی تصویر و تکنیک رد کردن
کوثر سلیمانی - هانا یوسف پور
چگونه توانستم دانش آموزان کلاسم را به خوردن صبحانه تشویق کنم؟
آمنه مهدی زاده
اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر اضطراب فراگیر نوجوانان تک والدی
سمیه جعفری مقدم
ارزیابی ارتقا سطح خلاقیت دانشجویان معماری در دو شیوه آموزشی
امین ابراهیمی دهکردی
رابطه سبکهای هویت یابی بر تنظیم هیجان در دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
فاطمه خدابنده اویلی - کبری دودل اندرور
چگونه توانستیم رفتار پرخاشگری اریسا را با استفاده از فن مشارکت در کلاس و مشاوره کاهش دهیم؟
ماري ذبيحيان - لیلا نبی زاده
ارائه الگوریتم نهان نگاری در تصاویر بر اساس کدگذاری بلوک
مرتضی غضنفری - پویان صالحی - اسماعیل ملک زاده سرایی
چالشهای نظام آموزش دوره ابتدایی در ده سال آینده
ملیحه شهسوار پیرکوئی - طاهره سام دلیری
آموزش مبحث سطح شیبدار به دانش آموزان پایه پنجم به شیوه کاوشگری
زهره سربندی فراهانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0