0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تحلیل محتوا متن کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان با روش ویلیام رومی
نویسندگان :
فاطمه بابایی
1
شهلا اسکندری
2
فاطمه قریشی
3
زهرا هاشم زاده
4
1- دانشگاه آزاد ساری
2- آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری
3- آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری
4- آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری
کلمات کلیدی :
تحلیل محتوا، مطالعات اجتماعی، سوم ابتدایی، ویلیام رومی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف تحلیل محتوای متن کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان با روش ویلیام رومی انجام گرفته است. نمونه مورد مطالعه متن کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم می باشد و از فرمول ویلیام رومی برای ارزیابی استفاده شده است. با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون پایایی تکنیک مورد سنجش قرار گرفته که رقم 85/0=α به دست آمد. نتایج بدست امده از تحلیل نشان داد متن کتاب مطالعات اجتماعی جدید التالیف (چاپ سال 97) از نظر تکنیک ویلیام رومی موجب تقویت مهارت های اجتماعی در دانش آموزان می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه موفق به ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح مجتمع آموزشی شدم؟
بهمن ویسی
مرکز ثقل و کاربردهای آن
محمود داورزنی - حسین عباسی - علی قانع صمدی
بررسی ضرورت های آموزش مهارت حل مساله به دانش آموزان
سیمین امینی زارع
بررسی رابطه بین تکنولوژی اطلاعات با دانش اطلاعاتی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر آمل
رضا پاشا - یوسف نوایی - الهه کتابی
عدالت آموزشی
فاطمه مقصودی - مهدی عباسی مود - سمانه مقصودی - امیرحسین عباسی مود
بررسی تاثیر رویکرد سنجش برای یادگیری در روش ساخت گرایی بر پیشرفت دانش آموزان در ریاضیات
فاطمه یوسف زاده درزی
اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم مشکل املای دانش آموز کلاس دوم ابتدایی رابهبودبخشم؟
سیده مریم موسوی
بررسى آبیارى قطره اى از نظر مالى ، زمان و رطوبت خاک
سینا کریمی منش - ایرج علی اکبری - رسول شریفی نجف آبادی - امیرعباس کمال زاده
بررسی مزایا و معایب آموزش الکترونیکی
فاطمه شهاب الدین - اشرف اصغری - فرشته اصغری
رابطه تشویق و تنبیه با یادگیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی در مدارس شهرستان اسلامشهر سال تحصیلی 1403-1402
مرتضی قاسمی اقدمی - مهسا پیری - زهرا میرزایی - پرستو سلیمانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0