0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی مزایا و معایب آموزش الکترونیکی
نویسندگان :
فاطمه شهاب الدین
1
اشرف اصغری
2
فرشته اصغری
3
1- آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
2- آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
3- آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
کلمات کلیدی :
آموزش الکترونیکی، کرونا، مجازی
چکیده :
آموزش و یادگیری در داخل یا خارج از کلاس درس از طریق رایانه و اینترنت را آموزش الکترونیکی می گویند. در عصر حاضر، رویکرد یادگیری مبتنی بر فناوری از دیدگاه آموزشی محبوبیت جهانی پیدا کرده است. یادگیری الکترونیکی، یادگیری مبتنی بر رایانه و از نظر آموزشی، یادگیری داوطلبانه و مشارکتی دانش آموز است. آموزش الکترونیکی در خدمت فرآیند یادگیری و آموزش از طریق تمامی شکل های الکترونیکی است. سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی به عنوان رسانه مشخصی برای انجام فرآیند یادگیری عمل می کنند. اکنون جهان با پدیده کووید-19 مواجه است. این یک بیماری کشنده است که توسط ویروس کرونا منتشر می شود. سازمان بهداشت جهانی کرونا را به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام کرده است. هر زمینه ای از زندگی به شدت به واسطه این بیماری تحت تأثیر قرارگرفت. هم چنین وضعیت سیستم آموزشی در سراسر جهان را به چالش کشید و مربیان را مجبور کرد یک شبه به حالت آنلاین تدریس روی آورند. مؤسسات آموزشی که آمادگی پذیرش روش نوین تدریس را نداشتند، چاره ای جز تغییر روش و روی آوردن به آموزش و یادگیری آنلاین ندارند. پژوهش انجام شده اهمیت، معایب و مزایای آموزش الکترونیکی را برای دانشآموزان و معلمان بررسی میکند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش مجازی در دانشگاه ها و مدارس
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی
بررسی رابطه مندی بازاریابی رسانه های اجتماعی با وفاداری و قصد خرید مجدد مصرف کننده خدمات بیمه ای (مورد مطالعه: بیمه ملت استان مازندران)
رضا بزرگمهر - امین خطابی - عزت الله احمدی شهمیرزادی
بررسی رابطه شایستگی های مدیران با نشاط آفرینی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان رشتخوار
محمود لطفی - حسین مومنی مهموئی
دانش پداگوژی، اندراگوژی، سینرگوژی برای آموزش
فخرالسادات عابدینیان
سازوکارهای مناسب برای ارتقا سطح آموزشی و پژوهشی معلمان و دانش آموزان
سارا نظام پرست - نفیسه امین
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی ـ یادگیری علوم تجربی
سید هادی رضایی نیکو
ارزیابی موانع بکارگیری تکنولوژی های نوین آموزشی در مدارس و اولویت بندی آن
فاطمه رضائی
توسعۀ فرهنگ نگارش و انشا در مدارس( رویکردی نوین در نظام برنامه ریزی درسی آلمان)
حسین قاسم پورمقدم
طراحی آموزشی مطالعات اجتماعی پایه های سوم و چهارم ابتدایی در مدارس چندپایه
مریم دیوسالار - سیده بتول حسینی
چگونه توانستم مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه اول مدرسه استثنائی ، فاطمه، را بهبود بخشم؟
رقیه پورقربانی لاشه مقدم
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0