0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر هوش هیجانی بر یادگیری الکترونیکی
نویسندگان :
حسین پیراهش
1
معصومه بناساز
2
1- دانشگاه پیام نور آمل
2- دانشگاه پیام نور آمل
کلمات کلیدی :
یادگیری الکترونیکی ، هوش هیجانی
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر هوش هیجانی بر یادگیری الکترونیکی بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه نظری در شهرستان محمودآباد بوده اند که تعداد آنها 750 نفر می باشد. نمونه ای به حجم 254 دانش آموز از 5 مدرسه دوره دوم متوسطه در شهرستان محمودآباد با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده است. ابزار اندازه گیری این پژوهش سه پرسشنامه استاندارد بوده است. برای تعیین روایی پرسشنامه ها از روایی صوری و به منظور تعیین پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد مولفه های هوش هیجانی (خودآگاهی ،خودتنظیمی ،خودانگیختگی ،همدلی و مهارت های اجتماعی)بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان تاثیر مثبت و معنی داری دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رابطه میان سبک های رهبری مدیران و مدیریت دانش در مدیران مقطع متوسطه شهرستان بابل
سیده مرضیه هاشمی - محمدباقر فرقانی اوزرودی - وحید فلاح
نقش ویژگی های شخصیتی و الگوهای تربیتی خانواده در پیش بینی اعتیاد به اینترنت دانش آموزان مقطع متوسطه شهر ساری
حسین احمدی - فاطمه ذبیحی حاجیکلایی
بررسی رابطه بین آموزشهای مجازی با استراتژی زیست محیطی
عالیه توکلی
رابطه بین آموزش فناوری نوین اطلاعات وسرمایه فکری با چابکی سازمانی اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 ساری
اسحق علی خطابی - شقایق رضاپناه
مروری بر آینده پژوهی برنامه آموزش همراه با تولید
بهناز شاه بیگی گیل کلایی - مهرزاد باروج کیاکلایی
آموزش مجازی در مدارس تکنیک ها و مزایا و معایب
سارا نظام پرست - نفیسه امین
بررسی چالشهای آموزش مجازی در دوران شیو ع کرونا
صدیقه کیهانی
بررسی تأثیرتدریس مجازی بر بهبود عملکرد یا افت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش ناحیه 2 شهرستان ساری
پارمیس نوائی - پریوش دیوسالار مهاجر
چگونگی برطرف کردن ضعف املایی دانشآموز پایه سوم ابتدایی
مهرداد مرادخانی - فریبا قاسمی
بازستانی انرژی و نشاط( ریکاوری ) معلمان خط مقدم ( دوره اول مقطع ابتدایی ) و خلق آموزش چهره به چهره پویا برای دانش آموزان همان مقطع در دوران پسا کرونا، و نقش آن در آیندهی کاری- تحصیلی دو گروه فوق
حسنیه قاضی زاده - پرویز قراگوزلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0