0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه بین آموزش فناوری نوین اطلاعات وسرمایه فکری با چابکی سازمانی اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 ساری
نویسندگان :
اسحق علی خطابی
1
شقایق رضاپناه
2
1- آموزش وپرورش ناحیه 2 ساری
2- آموزش وپرورش شهرستان جویبار
کلمات کلیدی :
فناوری نوین اطلاعات ،سرمایه فکری ، چابکی سازمانی
چکیده :
"هدف اصلی" این پژوهش شناخت میزان رابطه بین آموزش فناوری نوین اطلاعات وسرمایه فکری با چابکی سازمانی اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 ساری بود. "روش پژوهش" توصیفی از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی می باشد. "جامعه آماری" کلیه کارکنان ادارات آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ساری به تعداد 140 نفر می باشد."حجم نمونه آماری" با توجه به جدول کرجسی ومورگان تعداد 103 نفر می باشند که به صورت تصادفی طبقه ای بر حسب جنسیت انتخاب شدند." ابزارگرد آوری داده ها " سه پرسشنامه ارزیابی انطباق به کارگیری فناوری های نوین آموزشی لارسون و همکاران (2009) و پرسشنامه محقق ساخته مدیریت سرمايه های فكري با 3 بعد (سرمايه انساني، سرمايه ساختاري و سرمايه رابطه اي) بر مبنای مدل بونتیس (1998) و همچنین پرسشنامه چابکی سازمانی کرمی (1389)بود."روش تجزیه و تحلیل داده ها" با استفاده از آمار توصیفی (نمودار ، فراوانی ،جداول) و آمار استنباطی( آزمون t تک متغیره یک دنباله ای، همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون چندگانه) از طریق نرم افزار spss انجام شد. " نتایج پژوهش" نشان داد که بین آموزش فناوری نوین اطلاعات با چابکی سازمانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ساری رابطه معنادار وجود دارد و همچنین بین سرمایه فکری با چابکی سازمانی کارکنان ادارات آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ساری رابطه معنادار وجود دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
روایتی از بهبود درک اهرم و تکیهگاه با روش حل مسئله
فاطمه محمدی ششکل - سمیه مصطفوی - شهین حیدری - زهرا علی پور
بررسی مشکلات رفتاری و عاطفی دانشآموزان ابتدایی و روابط آنها با همسالان خود
زهرا مقصودی
نقش بازی ها در یادگیری ریاضی
مریم بینش
نقش آموزش ذهن آگاهی بر افزایش تاب آوری دانش آموزان دوران ابتدایی
فرزانه رشیدیان
بررسی تطبیقی تصاویراسطوره عناصراربعه درحدیقه الحقیقه سنایی ومثنوی مولوی
کلثوم جعفری - خدیجه خیردوست - مهدیه حیدری
اثرات ورزش کردن بر یادگیری دانش آموزان
رضا صفر رضوی زاده - زهرا رضوی نیا
تأثیر آموزش الکترونیکی بر عملکرد تحصیلی با نقش میانجی سیستم مدیریت یادگیری
آهو دریاییان - نادی علیزاده
جایگاه آموزش باز و از راه دور
کبری نوروزیان - حمیدرضا فریدی - حسن فریدی
چگونه توانستم با استفاده از مدل یادگیری زایشی یادگیری تحلیلی دانش آموزان در درس علوم را بهبود بخشم؟
منا سام دلیری
رابطه ی بین سبک های هویت، سلامت اجنماعی و خودپنداره با رفتارکمک طلبی دانشجویان
بنفشه زارعی تلوکی - فریبا سروری - مهران رئیسی چمازکتی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0