0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونگی برطرف کردن ضعف املایی دانشآموز پایه سوم ابتدایی
نویسندگان :
مهرداد مرادخانی
1
فریبا قاسمی
2
1- آموزش و پرورش
2- دانشگاه پیام نور
کلمات کلیدی :
املا،اختلالات دیکته نویسی،دانشآموز
چکیده :
پژوهش حاضر بهمنظور برطرف کردن ضعف املایی دانشآموز (امیرعباس) پایه سوم ابتدایی دبستان جهاد مهتابی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ صورت گرفته است. در این مطالعه پس از بررسی نتایج ارزشیابیها و اختلالات املایی دانشآموز به ارائه راهکارهای برای بهبود و رفع این مشکل در دانشآموز پرداختهشده است و بعد از اجرای این راهحلها و استفاده از چکلیستها و پرسشنامه و ... شاهد دانشآموزی با اعتمادبهنفس و علاقهمند به آموزش و یادگیری بودم نتایج حاصل از این راهحلها نشان میداد که ضعف املایی او برطرف شده است
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان عباس آباد را به درس ریاضی علاقه مند سازم
ریحانه بذرافشان دلیجان - لادن سلیمی
خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی
مهرداد بهاری پور - کیوان مرادی پور
نقش رشد تکنولوژی و فناوری اطلاعات بر میزان تاثیر پذیری و افزایش فرهنگ فردی و اجتماعی
هانیه هامونی - فروغ فخارنژاد - حمیده زارع دربندی - محمدعلی دادگر
مطالعه مدل ها ، بنیان ها و چالش های درگیری تحصیلی والدین
سیامک صادقی - داود غلامی
بررسی رابطه بین باورهای دینی با رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین دارای کودکان استثنایی
محمد علی شجاع فلاح - نسرین شجاع فلاح
مقایسه خودکارآمدی معلمان آشنا و ناآشنا با اصول تولید محتوای الکترونیکی در آموزش در دوران کرونا
محمد قدیری پائین لموکی - سید رضا جلالی کوهی خیلی
چالش های آموزش مجازی و بررسی مدل ترکیبی
سیده سکینه شعبانی - محبوبه سلیمان پور عمران
درآمدی بر اهمیت خانواده ها در پیشرفت تحصیلی و شغلی دانش آموزان
شهلا زرجام
بررسی رابطه سرمایه روانشناختی و تعلقخاطر به مدرسه بر اساس رفتار شهروندی در دبیران تربیتبدنی شهر طبس
فاطمه بخشائی - مینا اکاتی - منصوره توسلی
رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و ارتباط جو عاطفی خانواده با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پایه ششم شهر ساری
حمیده کلانتری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0