0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تأثیر محیط آموزش مجازی بر میزان یادگیری دانش آموزان با نقش میانجی اینرسی سازمانی در دوره بحران کرونا (مطالعه موردی معلمان ابتدایی شهرستان آمل)
نویسندگان :
احترام رمضانی
1
نادی علیزاده
2
1- دانشگاه آزاد محمودآباد
2- دانشگاه آزاد محمودآباد
کلمات کلیدی :
محیط آموزش مجازی،یادگیری،اینرسی سازمانی
چکیده :
هدف از این پژوهش، تأثیر محیط آموزش مجازی بر میزان یادگیری دانش آموزان با نقش میانجی اینرسی سازمانی در دوره بحران کرونا (مطالعه موردی معلمان ابتدایی شهرستان آمل) میباشد. تحقيق موجود، به روشهای همبستگی است، و پژوهش در شرايط طبيعي انجام پذیرفته و پژوهشگر از انجام هر گونه دستكاري و كنترل خودداري نموده است. جامعه جامعه آماری این پژوهش را کلیه معلمان شهر آمل تشکیل میدهند. باتوجه جامعه در دسترس 200 معلمان شهر آمل به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. یافتههای پژوهش نشان داد که نگرش به آموزش مجازی بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان آمل تأثیر دارد. نتیجه فرضیه نشان داد که دو متغیر دارای رابطهای مستقیم هستند. نگرش به آموزش مجازی بر اینرسی سازمانی معلمان آموزش و پرورش شهرستان آمل تأثیر دارد. نتیجه فرضیه نشان داد دو متغیر دارای رابطهای مستقیم هستند. اینرسی سازمانی بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان آمل تأثیر دارد. نتیجه فرضیه نشان داد دو متغیر دارای رابطهای مستقیم هستند. بهعبارتدیگر با افزایش سطح اثر اینرسی سازمانی در معلمان، یادگیری الکترونیکی دانش آموزان افزایش می یابد. نگرش به آموزش مجازی بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان آمل از طریق اینرسی سازمانی اثر غیرمستقیم دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری بر موانع و چالش های پیش رو در مدارس هوشمند
سلمان حیدری - نرجس سلیمانپور - محمدرضا حیدری
تاثیر آموزش مبتنی بر بازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول دبستان
معصومه شهسواری
نقش و جایگاه شبکه فروش آموزش محور بیمه زندگی در ایران
نیما جمشیدی کمرودی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی(برقراری ارتباط مؤثر و خودآگاهی) بر سرسختی دانش آموزان
پژمان بریمانی - علیرضا اسلامی - سمانه دوست محمد - زهرا اسلامی
رابطه بین اخلاق کاری و هوش اخلاقی معلمان با مسئولیت پذیری اجتماعی آنان (مورد مطالعه: معلمان رسمی شاغل در ادارات آموزش و پرورش استان مازندران)
حاتمه رجبی نیا - محسن شمس
معنویت و دینداری درکودکان در حال رشد
فریبا محمدی - مریم شاهوند - صغرا شوریده
مزایا و معایب استفاده از واقعیت مجازی و افزوده در آموزش زبان انگلیسی
سحر حمیدیان پور
جهانی شدن و تحول در آموزش و پرورش
زهره آقائی نصرلو - صغرا مرادپور - یاسر سالاریان
اثربخشی آموزش مهارت جرات ورزی بر کاهش احساس تنهایی دانش آموزان پسر در دوران کرونا
علیرضا اسلامی - پژمان بریمانی - سمانه دوست محمد
تحلیل محتوای کتاب ریاضی ششم دبستان به روش خلاقیت گیلفورد
زهرا سیاه پوش
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0