0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
راهبردی برای تدریس شیمی دبیرستان بصورت مفهومی و بنیادی
نویسندگان :
سید مهدی نیاکانی
1
حسین عباس تبار آهنگر
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
کلمات کلیدی :
شیمی دبیرستان، مطالب پایه، راهبرد تدریس شیمی
چکیده :
هدف این مقاله تعریف و بحث در مورد مطالب پایه و اساسی شیمی در دوره دبیرستان بررسی شده است تا گامی هر چند کوچک در توسعه یک استراتژی راهبردی مهم (روش آموزش و رسانه های آموزشی) تدریس جدید برای شیمی دبیرستان شود. هدف اصلی این مطالعه، ارائه است. این مطالعه با ترکیب نتایج تحقیقات انجام شده قبل و همچنین شامل مشاهده کلاس و تبادل نظر با دانشجویان جدید الورود انجام شده است. در این مطالعه سعی شد تا تمامی راهبردهای ممکن که به طور گسترده برای آموزش موضوع شیمی استفاده می شود، ارزیابی شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تکنولوژی های نوین آموزشی بر فرایند یاددهی- یادگیری در سیستم آموزشی رشته طراحی و دوخت
سمیه چاله کائی
آموزش تفکر انتقادی بر قدردانی و سازگاری اجتماعی
خدیجه موسوی - پریسا نعمت زاده سوته - معصومه رضایی منش
نظریه های خود مراقبتی و ارتقای سلامت در راستای خودکارآمدی دانش آموزان دوره ابتدایی (7 تا 12 سال)
پردیس حیدری
بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر نشاط سازمانی و اخلاق حرفه ای معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تربت حیدریه
حسین مومنی مهموئی - ایمان فخاریان تربتی
بررسی نوآوری در آموزش و پرورش به منظور ارائه مدل
محمدتقی معتمدی تلاوکی - داود حامدنژاد - خدیجه قربانی ولیک چالی
بررسی تاثیر استفاده از ابزارهای آموزش دیجیتال بر خودتنظیمی و استرس اجتماعی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان بندرعباس
احمد درویشی - نازیلا خطیب زنجانی
تحلیل محتوای ریاضی ششم ابتدایی به روش اندراسون-کراتول
مریم یعقوبی - سمانه مت میر
بررسی رضایت شغلی و تأثیر آن بر کیفیت آموزش در مدارس
الهام روستایی - معصومه شادبخت
چگونه توانستم با کاربرد رسانه های سنتی و نوظهور موجبات پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزانم (پنجم2) را فراهم آورم؟
حسنیه قاضی زاده - علی اصغر قلاوند
شناخت خشونت های ورزشی و راهکارهای مقابله با آن
طاهره مجرد - مریم فرج زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0