0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی رابطه بین آموزش با مهارت اجتماعی دانش آموزان در مدارس چالوس
نویسندگان :
معصومه فلاح
1
صدیقه میار نعیمی
2
زهره حسین پور
3
لعیا محمدزاده
4
1- دانشگاه مازندران
2- داانشگاه آزاد چالوس
3- دانشگاه امل
4- شهیدمطهری
کلمات کلیدی :
آموزش،مهارت اجتماعی،مدارس
چکیده :
دانش آموزانی که مهارت های اجتماعی را کسب می کنند، معمولا در بین همسالان محبوب ترند، نمرات بالایی دارند و مورد توجه دبیران قرار می گیرند.آموزش و تقویت روابط اجتماعی در فرزندان می تواند در کسب موقعیت های شغلی آن ها در آینده کمک کند. آموزش این روابط از دوران کودکی و قبل از ورود به مدرسه باید توسط والدین به آن ها داده شود. بررسی میزان رابطه بین آموزش و مهارت اجتماعی دانش آموزان می باشد. نمونه آماري تحقیق دانش آموزان مدارس ابتدائی می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نوع همبستگی می باشد. طبق نتایج به دست آمده، آموزش هاي در ابعاد خود کارآمدي، برنامه ریزي و انگیزش در رابطه با مهارت اجتماعی دانش آموزان رابطه دارد به این معنی که با بالارفتن سطح آموزش به همین میزان مهارت اجتماعی دانش آموزان افزایش خواهد یافت
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پژوهش و فن آوریهای نوین و بررسی کارکرد های آن در آموزش و پرورش
فاطمه حیدری فرد
عوامل افت تحصیلی دانش آموزان
سید علی اصغر محمدی جورجاده - سیدهادی حسینی - رامین حیدری بالسینی - مهدی آقایی - سینا علیزاده
چگونه توانستم از طریق دوره های مشاوره، مشکلات انضباطیِ ناشی از آموزش مجازی را در دانش-آموزان پایه یازدهم، کاهش دهم؟
زهرا قاسم زاده - ماندانا نادری - فرشته آقاجانی - فاطمه محمدجان نتاج
LEFT-DEGENERATE UNIQUENESS FOR GERMAIN, ALMOST SURELY PRIME NUMBERS
Kianoosh Sabzipour
بررسی رابطه بین سواد فناوری معلمان در دوران کرونا با افزایش کیفیت درسی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان(مطالعه ی موردی: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه ی 4 تبادکان)
حسین مومنی مهموئی - پریسا قربان زاده
کارکرد خانواده سالم در سلامت معنوی جامعه
بهار قربان نژاد زواردهی - محمدباقر فرقانی اوزرودی
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با شیوه یادگیری معکوس و عادی در درس علوم تجربی
مژده دلفان
اهمیت تدریس مفاهیم روانشناسی، حقوق و علوم سیاسی برای تمامی دانشجویان در دانشگاه
حامد نیک پی
بررسی انواع تکالیف هدفمند در دوره ابتدایی
مریم نبی پور خانقاه - فرزانه الهیار
نظریه یادگیری شناختی ـ اجتماعی؛ ضرورتی برای تدریس معلمان
حسین احمدی - مهدی عالیشاه
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0