0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با شیوه یادگیری معکوس و عادی در درس علوم تجربی
نویسندگان :
مژده دلفان
1
1- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
یادگیری معکوس، پیشرفت تحصیلی، متوسطه اول، علوم تجربی
چکیده :
هدف اصلی این پژوهش مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با شیوه یادگیری معکوس و عادی در درس علوم تجربی در دانش آموزان متوسطه اول شهرستان چالوس می باشد. جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانش آموزان کلاس های دوره متوسطه اول شهرستان چالوس در سال تحصیلی 98-97 است . نمونه مورد نظر در این پژوهش 60 نفر دانش آموز (30 نفر دو گروه گواه و 30 نفر دو گروه آزمایش) است که به شیوه نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. جهت جمع آوري اطلاعات از پرسش نامه محقق ساخته استفاده گردید. روش های آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها شامل آمار توصیفی (جدول فراوانی و درصد آن ، میانگین و انحراف معیار ، نمودارهای ستونی ) و آمار استنباطی (آزمون t و آزمون فریدمن) استفاده گردید . نتایج پژوهش نشان داده است که بین یادگیری دانش آموزان در کلاس های معکوس و کلاس های عادی تفاوت معناداری وجود دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش مدرسه در گرایش دانش آموزان به انجام فریضه ی نماز
مهدی کهنسال - مریم گل براری
نقش یادگیری معکوس در یادگیری مهارت اندازهگیری در درس ریاضی
رضا براری - شکوفه انصاری - مینا صائبی
تقویت اثربخشی یادگیری آموزشی در دانش آموزان پایه ی سوم با کمک راهکارهای جذاب و متنوع
مبینا کرد فیروزجائی - فرزانه درویشی داودی - محمد باقر فرقانی اوزرودی
رابطه بین ادراک حمایت عاطفی معلم و تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آمل
مرضیه آرذا - محمدجواد رنجبر - سلیمان یحیی زاده جلودار
بررسی سیاستگذاری های اموزشی اموزش و پرورش در ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس
آزیتا سلاجقه - مریم محمدی زاده
مطالعه مدل ها ، بنیان ها و چالش های درگیری تحصیلی والدین
سیامک صادقی - داود غلامی
اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی برکاهش اختلال املایی در دانش آموزان ابتدایی
لیلا گرگانی - صادقی عالمی زکیه - فاطمه صادقی
EXISTENCE METHODS IN p-ADIC POTENTIAL THEORY
KIANOOSH SABZIPOUR
کارورزی
مینا خدابنده اویلی
تأثیر محتوای آموزشی بر تعامل، در آموزش
نگار رشید - محمد آقاجانپور عمران
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0