0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارائه مدل ساختاری اثر بازاریابی داخلی و خارجی بر عملکرد هیئت های ورزش کشتی مازندران
نویسندگان :
حسن حسین زاده
1
1- آیت الله آملی آمل
کلمات کلیدی :
بازاریابی داخلی، بازاریابی خارجی، عملکرد، مدلسازی ساختاری، هیئتهای ورزش کشتی
چکیده :
پژوهش کاربردی حاضر باهدف ارائه مدل ساختاری اثر بازاریابی داخلی و خارجی بر عملکرد هیئتهای ورزش کشتی استان مازندران تدوینشده است. نوع پژوهش توصیفی-همبستگی است که بهصورت میدانی اجرا شده است. در این تحقیق اطلاعات مربوط به عوامل مهم در بازاریابی داخلی و بیرونی بر اساس پرسشنامههای استاندارد جمعآوری و دادهها با روشهای آماری و با کمک معادلات ساختاری و نرمافزار AMOS تحلیل و بررسی شد. نتایج نشان داد بازاریابی داخلی و بازاریابی خارجی بر عملکرد هیئت تأثیر مثبت و معنیداری دارد که ضریب تأثیر آنها به ترتیب برابر با 292/0 و 416/0 بود. همچنین بر اساس تحلیل رگرسیون عناصر امنیت شغلی و کاهش فاصله طبقاتی از بازاریابی داخلی و مؤلفههای کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتری از بازاریابی خارجی توانایی پیشبینی عملکرد هیئتهای ورزشی را دارند. نهایتاً مقادیر مطلوب شاخصهای برازش حاصل از معادلات ساختاری یافتهها، مقادیر قابلقبول این شاخصها در مدل تحقیق را نشان داد؛ بنابراین با توجه کردن به بازاریابی داخلی و خارجی و تأکید بر بهبود کیفیت خدمات ارائهشده در هیئتهای ورزشی میتوان عملکرد هیئت را بهبود بخشید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
راهکارهای تربیت اخلاقی از نگاه قرآن کریم
زهرا قربانی مقدم - حمیدرضا فریدی
تحلیل مدل رگرسیونی سبک تصمیم گیری و کار آفرینی سازمانی در ادارات آموزش و پرورش شهر کرج
جواد صفری - مهناز اصحابی - حوا قیصرنیا
مدیریت زمان
سیده خدیجه هاشمی - عصمت مسعودی ندوشن
تبدیل سفره به ازمایشگاه علوم
مریم محمدی خشوئی
تأثیر سلامت روان بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی
نادیا گنجعلی پور - پرشنگ رشیدزاده - هاوژین گنجعلی پور
فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت
زینب دشتکی - لیلا اکبری
بررسی عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس فومن
مدینه اکبری نژاد - محدثه آقازاده کمامردخی - زهرا عباس پور آلیانی - اعظم حاجی احمدی - آمنه ریحانی نوری - خیزران ییلاقی دوبخشری
اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم مشکل املای دانش آموز کلاس دوم ابتدایی رابهبودبخشم؟
سیده مریم موسوی
رونق اقتصاد و اشتغال با آموزش کارآفرینی در مدارس
ساره فرحی - فرزانه فرحی
نقش یادگیری معکوس در تفکر خلاق دانش آموزان دوره ابتدایی
نیما جمشیدی کمرودی - فاطنه کاظمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0