0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آیا گذراندن دروس ریاضی فوق العاده در دبیرستان بر موفقیت در دانشگاه تاثیر می گذارد؟
نویسندگان :
سید علیرضا احمدی
1
1- دانشگاه سیستان و بلوچستان
کلمات کلیدی :
ریاضی،موفقیت شغلی،درس
چکیده :
روشهای استنتاج علّی به طور گسترده توسط محققان آموزش استفاده نمیشوند، حتی اگر بتوانند ابزار بسیار مفیدی در مطالعات تجربی باشند. برای مثال، محققان ثابت کردهاند که شرکت در کلاسهای ریاضی فوق العاده در دبیرستان با موفقیت در دانشگاه وکسب درآمد بالاتر ارتباطی بسیار قوی دارد. تحقیقات جدیدتر به دنبال نشان دادن این است که گذراندن دروس ریاضی فوق العاده در دبیرستان در واقع باعث موفقیت در دانشگاه می شود. برای اثبات این مهم، محققان از چند روش مختلف استنتاج علّی با سطوح مختلف موفقیت استفاده کرده اند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر مدیریت مشارکتی بر افزایش نوآوری و مسئولیت پذیری اجتماعی
هنگامه خزائی - نسرین محمودخانی
بهینه سازی آموزش ریاضی با استفاده از فناوری اطلاعات
مرتضی گرزین نژاد
آموزش و تقویت مهارت شادمانی در دانش آموزان جهت افزایش سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی
زهره نصیری - کامبیز کلهر
بررسی تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر جریان آموزش و یادگیری و فرایند یاددهی - یادگیری
فاطمه خزایی کوهپر - معصومه خزایی کوهپر
بهبود امنیت و کارایی شبکههای حسگر بیسیم (WSN) با استفاده از الگوریتم سنجاب
حسین محرر درخشنده - مرتضی غضنفری - پویان صالحی
چگونه توانستم ضعف دانشآموز «محمدپارسا ایمانی کارنامی» در پایهی پنجم دبستان شهید احتشامی را در درس املا بهبود ببخشم؟
آرش ابراهیمزاده
نقش هوش مصنوعی گاما در تحول آموزش و آینده یادگیری شخصیسازیشده و نوآورانه
غفار مهرجو - افسانه مهرجو - شیوا عباسقربانی
آموزش مجازی(مزایا، معایب و تکنیک ها)
حانیه صابر
تاثیر آموزش رسمی بر مدلهای ذهنی دانش آموزان در مبحث انرژی
سمیرا بهرامی - علی دیانورد
تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی مدارس با نقش میانجی سواد اطلاعاتی(مورد مطالعه: معلمان مدارس متوسطه اول شهرستان محمودآباد)
مرضیه عباسی - فاطمه رنجبر خانیمنی - مهری احمدی - اکبر رستمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0