0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه بد فهمی های ریاضی را به حداقل برسانیم؟
نویسندگان :
محمد هادی رستمی
1
1- آزاد قم
کلمات کلیدی :
بدفهمی ، کاهش بدفهمی، خطای محاسباتی ، بیش تعمیمی
چکیده :
وجود بد فهمی های ریاضی در عملکرد دانش آموزان و دانشجویان بر کسی پوشیده نیست و توجه به دانش آموزان و دانشجویان و خصوصیات آن ها در آموزش امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. لذا بر آن شدیم تا تحقیقاتی را در سه مرحله انجام دهیم : الف) بدفهمی چیست و چگونه به وجود می آید؟ ب) معلمان و اساتید در کاهش بد فهمی ها چه نقشی می توانند ایفا کنند؟ پ)دانش آموران و دانشجویان چگونه می توانند بدفهمی های خود را کاهش دهند؟
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی روش های نوین آموزش و پژوهشی در کلاس درس ادبیات و زبان فارسی مطالعه موردی دبیران منطقه میانکوه شهرستان اردل
جواد خرمی رفنی
چگونه توانستم با آگاهی سازی آسیب های ارتباط ودوستی با جنس مخالف درفضای مجازی (تلفن همراه )رادر دانش آموزان کلاس (مریم 2) پس از کرونا وبازگشت به مدرسه کاهش دهم ؟
زهرا منوچهری - پرویز نیک روش
مزایا و معایب استفاده از واقعیت مجازی و افزوده در آموزش زبان انگلیسی
سحر حمیدیان پور
اخلاق مدیریت در خانواده از نگاه اسلام
محمد الهامی - جواد حسین نیا - سکینه غلامی نژاد
بررسی رابطه بین رضایت از زندگی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان فنی و حرفه ای شهرستان آمل
صدیقه علیزاده - حمید رضا علیزاده - فاطمه علیزاده
طرح تولیدی کردن و ارائه خدمات در هنرستان های فنی و حرفه ای مطالعه موردی: هنرستان پرفسور حسابی هرنگ
ایوب پورپویا - مهنوش عابدینی
تاثیر استفاده از نرم افزار آموزشی جئوجبرا بر درک اشکال هندسی در دانش آموزان پایه ششم
محدثه جعفرلو
تحلیل بسترهای بحران مدیریت منابع آب کشور و نحوه مدیریت آن
ملیحه صادقی - ابراهیم صادقی
تاثیر امنیت سازمانی و سلامت اداری بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: ادارات آموزش و پرورش غرب مازندران)
مهناز رحمتی
نقش ادراک از کلاس درس در پیش بینی خود تنظیمی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
رضوانه رجبی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0