0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی پاسخهای تصادفی به آزمونهای چند گزینهای
نویسندگان :
محمود داورزنی
1
محمد شایان نظامی
2
1- پژوهش سرای رازی
2- مجتمع آموزشی 22 بهمن 57
کلمات کلیدی :
احتمال،بسط دو جمله ای،توزیع دو جمله ای برنولی
چکیده :
سئوالهای چندگزینهای مناسبترین نوع مسائل در آزمونهای ورودی هستند و همیشه این گمان وجود دارد که آیا میتوان با پاسخهای تصادفی، امتیاز مثبتی کسب کرد یا خیر. در این مقاله با کمک توزیع دوجملهای احتمال یا همان فرمول برنولی، به محاسبه و تجزیه و تحلیل انواع پاسخها میپردازیم و نشان میدهیم که در یک آزمون واقعی، مانند کنکور، احتمال موفقیت و کسب امتیاز مثبت تا چه اندازه تحت تاثیر مقادیر حاصل شده برای احتمالها خواهد بود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثير طرح معلم پژوهنده بر دانش و روش تدريس معلمان از ديدگاه معلمان مجري طرح و شناسايي و رتبه بندي آن
مریم تقوایی یزدی - طاهره آقامیرزایی محلی - سید فاطمه عبدالله پور مقری
بررسی عوامل موثر برکیفیت روابط معلم بادانش آموز
مریم خواجوند کوهپر
تأثیر رهبری اخلاقی بر اشتراکگذاری دانش با نقش میانجی متغیرهای انگیزش کنترلشده و هویت اخلاقی کارکنان
انسیه خان بابایی - فاطمه کاظمی
چگونه آرامش را به کلاس درس برگردانیم؟
سجاد آقازاده صادق بیگلو - افتخار قاسم زاده - حسین عباسیان
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت در یادگیرندگان
مهران ترابی رستمی - مهدی آقایی - سینا علیزاده
بررسی و ارزیابی تاثیر رایانه جهت یادگیری در آموزش و پژوهش
زینب منتظری - رسول کتابی - پژمان کرجی بانی
راهکارهای موثر برای ایجاد علاقه به یادگیری قرآن و تقویت مهارت روخوانی در دانش آموزان دو پایه(اول ودوم) دبستان بلال زیلت شهرستان قائم شهر
فیروزه محمودزاده تیلمی
آموزش اثر بخش ریاضی با استفاده از فاوا
امیرحسین گرزین نژاد
روش های نوین آموزش حسابداری
ولی محمدپور
مدیریت زمان
سیده خدیجه هاشمی - عصمت مسعودی ندوشن
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0