0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش آموزش مجازی - الکترونیکی (E-Learning)بر دانش آموزان در یادگیری مفاهیم
نویسندگان :
میلاد نصیروند
1
محمد عظیمی
2
1- دانشگاه فرهنگیان
2- دانشگاه فرهنگیان
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی-الکترونیکی،یادگیری مفاهیم، نقش آموزش مجازی-الکترونیکی بر روی دانش آموزان
چکیده :
هدف پژوهش حاضر برسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی والکترونیکی بر روی یادگیری مفاهیم در دانش آموزان است و روش اين پژوهش،كيفي از نوع توصيفي تحليلي مي باشد و ابزار گردآوري اطلاعات، كتابخانه اي و به روش فيش برداري و به صورت هدفمند است و به اصطلاح مقاله مروری و استنادی است؛ در این پژوهش بیشتر از 60مقاله منابع ذکر شده مطالعه و برسی سپس حدوداً به 26 عدد از مقاله ها انتخاب شده است.مهم ترین یافته پژوهش این است که آموزش مجازی باعث بهبود یادگیری و افزایش سرعت یادگیری در دانش آموزان می شود وهمچنین یادگیری را برای آنها آسان می کند. برای همین یکی ازمهم ترین ابزارها دركنارآموزش حضوری و برای برای افزایش كارایی و تاثیرآموزش حضوری به شمار می رود.همچنین این مقاله درمورد آموزش مجازی – الکترونیکی به مواردی مثل تعاریف ،تاریخچه،روش، مجازی – الکترونیکی در ایران ومدل انواع آموزش مجازی – الکترونیکی می پردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسى آبیارى قطره اى از نظر مالى ، زمان و رطوبت خاک
سینا کریمی منش - ایرج علی اکبری - رسول شریفی نجف آبادی - امیرعباس کمال زاده
اصول مدیریت در سازمانهای آموزشی
سیده سارا حسینی
آموزش مجازی (مزایا، معایب و تکنیک ها)
رضا صفری رودبار - فاطمه رجبلو - محبوبه غلامی - فاطمه ذاکری - ملیحه صفری - اکرم رجبلو
کارآمدی تدریس ریاضی با استفاده از فناوری آموزشی
مرتضی گرزین نژاد
مروری بر کاربردهای فناوری اطلاعات و تکنولوژی در مدارس و دانشگاه ها
سارا نوروزی منش
اقدام پژوهی و استفاده از فناوری های نوین در کلاس درس
آرزو موسوی - معصومه همتی زاده - زینب داودی
بررسی اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد بر اختلال املایی دانش آموزان پایه دوم
رقیه بهبودی - مهدی صفائی - رسول رستمی
تأثیر شبکهها و رسانههای اجتماعی مجازی بر یادگیری مشارکتی با نقش میانجی تسهیم دانش
سیده نسرین موسوی - نادی علیزاده
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
سجاد هدایتیان
چگونه توانستم عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم دارای افت تحصیلی در درس زبان انگلیسی را بهبود ببخشم؟
فاطمه رمضانلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0