0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش فرهنگ در آموزش علوم تجربی
نویسندگان :
سیده نازنین فلاح
1
1- دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی
کلمات کلیدی :
فرهنگ،آموزش،آموزش علوم تجربی،نقش فرهنگ بر آموزش
چکیده :
برای پژوهش در زمینه یادگیری و تدریس علوم رویکردهای مختلفی را می توان بررسی نمود. ديدگاه هاي جامعه شناختي كه به بافتمندسازي يادگيري در محيط اجتماعي مي پردازند مورد توجه می باشند. دیدگاه سازنده گرایی اجتماعی از این دسته رویکردهای جامعه شناختی می باشد. رویکرد دیگر، رویکرد فرهنگی اجتماعی است که به مطالعه و یادگیری در محیط فرهنگی توجه می کند. رویکرد انسان شناختی در این قسمت قرار می گیرد. که در این مقاله به تفصیل به آن پرداختیم. در بیان وجوه فرهنگي يادگيري علوم از ايده »گذار از مرزهاي فرهنگي« ژيرو بهره گرفته شده است .
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی شناسایی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه کسب و کارهای بین المللی (مطالعه موردی: دانشجویان پیام نور استان مازندران)
عارف آرین - باقر باقریان کاسگری
اثربخشی طرحواره درمانی بر ناهماهنگی شناختی نوجوانان متوسطه دوم
نغمه راکبی تنها - شیدا گودرزی - علی اسدی - مهران محبیان فر
تبیین رابطه صفات شخصیتی با سلامت ذهنی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان چالوس
مریم توسلی نژاد - خدیجه شعبانی
تاثیر استرس بر عملکرد دانشآموزان و راههای پیشگیری از آن
فاطمه میهن دوست
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و کیفیت زندگی با تحمل پریشانی بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی (OCD) در بین زنان شهرستان ساری
تهمینه رجب پور - منیژه ماندی - الهه گرائیلی - زهره اسدی
فراتحلیلی پیرامون نقش یادگیری الکترونیکی در آموزش های نوین در مدارس هزاره سوم
سیده کلثوم سیدی منش - فاطمه محمدی هچرودی - شایسته محجرخیری
آموزش شایستگی هیجانی دردوره ابتدایی
مائده عباس تبار - زهرا احمدپور
افزایش کارآیی سیستمهای توصیهگر با استفاده از کاوش قوانین انجمنی
خدیجه خلیلی - روح اله شعبانی
نقش آموزش بر خط (بازیها -شبیه سازها) بر عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت کودکان سرطانی 6 تا 12 ساله بیمارستان محک
رقیه زاهدی خطیر
شیوه های نوین مشارکت اولیاء دانش آموزان در فعالیت های مدرسه در جهت پیشبرد اهداف آموزشی
زهرا غفاری آبی سفلی - زینب دشتکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0