0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی نقش نهاد آموزش و پرورش در مقابله با آسیب های رسانههای نوین
نویسندگان :
بهزاد مرادی
1
1- مرادی
کلمات کلیدی :
آموزش و پرورش، رسانه های نوین، قلمروهای اجتماعی، مدرنیسم.
چکیده :
هدف ازپژوهش حاضر بررسی نقش نهاد آموزش وپرورش در مقابله با آسیبهای رسانههای نوین میباشد. رسانههای نوین برهمهی قلمروهای اجتماعی از جمله آموزش و پرورش به عنوان نهادی مسئول که دارای سطوح مختلف فراگیران است، تأثیرمیگذارد. در این مطالعه سعی گردید، با روش بررسی متون کتابخانهای به بررسی مفهوم رسانههای نوین، تأثیرت، چالشها و آسیبهایی که میتواند بر آموزش وپرورش داشته باشد، پرداخته شود. در نهایت بررسیهای حاصله نشان داد، رسانههای نوین گذشته ازفواید، همراه با مخاطرات و آسیبهایی میباشند، به همین منظور باید تدابیری درجهت آشتی وترکیب سنت ومدرنیسم و گفتمان دموکراتیک ایجاد شوند. که در ادامه نیز سعی گردید جهت مقابله با آسیبهای رسانههای نوین، به محتوای متونآموزشی که باید براساس تحولات دنیای معاصر و تغییرات گستردهی علمی و روششناسی مورد بازنگری و بازنویسی نظاممند قرارگیرند. به عنوان راهکارهایی اشاره گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی کتاب ریاضی 2 یازدهم تجربی
مریم سلیمانی کیا - عفت شیخی
بررسی ارتباط مدیریت دانش و چابکی سازمانی با نقش میانجی حمایت اجتماعی در معلمان مدارس متوسطه دوم شهر ایلام
سمیه مهری - کوثر مهری - خدیجه مهری
ارزشیابی در آموزش پیش از دبستان
رقیه شفیعان
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری الکترونیکی با نقش میانجی مهارت اجتماعی مجازی
لیلا رضائی - فائزه فلاح
راهکارهای افزایش انگیزه دانش آموزان به منظور توجه به آموزش مجازی در دوران همه گیری بیماری کرونا
خدیجه ابراهیمی نیاک
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در شبکه های بیسیم نسل ششم(6G)
محمد باعث
رابطه آموزش ضمن خدمت بر توانمند سازی کارکنان آموزش وپرورش غرب استان مازندران
آزاده میرچی - فاطمه سیاه پشت خاچکی - حسینعلی تقی پور
تأثیر سلامت روان بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی
نادیا گنجعلی پور - پرشنگ رشیدزاده - هاوژین گنجعلی پور
دانش پداگوژی، اندراگوژی، سینرگوژی برای آموزش
فخرالسادات عابدینیان
Investigating Iranian EFL Teachers’ Attitudes toward Critical Thinking Principles across Gender and Teaching Experience
Zahra Aghazadeh - Leila Elmi
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0