0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر مبنای میزان گرایش به فضای مجازی در دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهر آمل
نویسندگان :
رضا پاشا
1
محمد یوسف نوایی
2
الهه کتابی
3
منوچهر شاکری
4
1- علمی علامه طباطبائی تهران
2- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
3- دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی
4- دانشگاه آزاد ساری
کلمات کلیدی :
فضای مجازی،عملکرد تحصیلی،تال
چکیده :
هدف پژوهش پیش بینی عملکرد تحصیلی بر مبنای میزان گرایش به فضای مجازی در دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهر آمل بوده است. روش پژوهش از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق شامل دانش آموزان پسر دوره متوسط متوسطه شهر آمل میباشند حجم نمونه براساس جدول مورگان 322 نفر که به روش نمونه گیری طبقهای تصادفی به تفکیک پایه تحصیلی انتخاب شدند داده ها با استفاده از پرسشنامه استاندارد اعتیاد به اینترنت ، پرسشنامه عملکرد تحصیلی گرد آوری شده است. یافته های پژوهش نشان داد که مدلهای رگرسیون خطی چندگانه به روش گام به گام بین میزان گرایش به فضای مجازی با متغیر عملکرد تحصیلی در سطح معنی داری 05/0 معني دار و قابل پیش بینی است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فناوریهای نوین در تکالیف شیمی دانشآموزان متوسطه دوم
مریم یزدی
بررسى آبیارى قطره اى از نظر مالى ، زمان و رطوبت خاک
سینا کریمی منش - ایرج علی اکبری - رسول شریفی نجف آبادی - امیرعباس کمال زاده
شناسایی و رتبه بندی عوامل فردی موثر بر یادگیری غیر رسمی معلمان مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: شهرستان ساری)
ابراهیم صالحی عمران - باقر تسلیمی ماچک پشتی
مروری بر تاثیر نقش پژوهشگری معلم در رشد و توسعه نظام آموزشی
الهام احمدی - زهرا ابراهیمی
بررسی تاثیر ابعاد فناوری اطلاعات بر ارتقای عملکرد منابع انسانی
لیلا بیژنی کشکک - سیده سمیه طباطبایی - سیده صغری طباطبایی
بررسی تعداد عناصر مشاهده پذیر در متن درس دوم فارسی پایه چهارم (کوچ پرستو ها) و مقایسه با متن درس اول
علیرضا سلطانی نظیر - رباب توپا اسفندیاری
پژوهش محوری درس تاریخ ادبیات
حمیده اسدی
نقش فناوری های آموزشی در تحول آموزش زبان فارسی در مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان بهشهر
زهرا نصریان - محمد صادق عباسی زیروانی
بررسی نقش سواد رسانه ای مادران( سوادآموز) بر ترببت فرزندان
سیده رقیه واعظ زاده - شهرام اکبرنتاج
چگونه توانستم با اقدامات انگیزشی روند یادگیری دانش آموزان را در شرایط کرونایی بهبود ببخشم؟
مهناز خنیفر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0