0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی نقش سواد رسانه ای مادران( سوادآموز) بر ترببت فرزندان
نویسندگان :
سیده رقیه واعظ زاده
1
شهرام اکبرنتاج
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی ساری
2- دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر
کلمات کلیدی :
سوادآموزی، سواد رسانه ای، فضای مجازی، مادران، فرزندان، تربیت
چکیده :
با توجه به اینکه آموزش مقدماتی رایانه ویژه سوادآموزان دوره انتقال که در تاریخ 27/9/96 صادر و اهدافی چون کاربردی کردن و تلفیق سواد با مهارت های مورد نیاز سوادآموزان، ایجاد وگسترش مهارت استفاده از رایانه در برنامه های سوادآموزی، ایجاد انگیزه و بهبود نگرش کار با رایانه در سوادآموزان، تبلور اهداف دولت الکترونیک را دنبال می کرد، برای سوادآموزان ویژه این دوره تحقق می یافت و طیف گسترده ای از مادران سوادآموز را تحت پوشش آموزش های مقدماتی قرار داده بود ولی با این وجود شرایط کرونایی حاکم توفیقی اجباری شد تا ضرورت تشکیل کلاس های مجازی بتواند آموزش دهندگان و سوادآموزان را ملزم به آشنایی گسترده تر از بسترهای موجود در فضای مجازی و در نتیجه یادگیری بیشتر سازد و راهی که قرار بود در طی مدت چندسال طی شود به یکباره در طی چند ماه تحقق یاید. بنابراین محقق برآن شد تا به بررسی نقش سوادرسانه ای مادران بر تربیت فرزندان بپردازد و در نهایت به یافته های مطالعات انجام شده که در ذیل اشاره می شود دست یابد. هدف: تحقیق حاضر به بررسی نقش سوادرسانه ای مادران بر تربیت فرزندان می پردازد و محقق در این راستا ابعاد گوناگون این موضوع را مورد توجه رار داده است. روش تحقیق: کتابخانه ای و با استناد از مقالات متعدد صورت پذیرفته است. نتیجه گیری: یافته های پژوهش حاکی از آن است که سواد رسانه ای مادران (سوادآموز) بر تربیت صحیح فرزندان تأثیرگذار است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Are Two Heads Really Better Than One? Analysis of the Benefits of Collaboration/Peer-Medation from Teachers’ vs. Learners’ Perspectives
Zahra Aghazadeh
پیش بینی تعلقخاطر به مدرسه و توانمندسازی شغلی با انگیزش کاری در دبیران تربیتبدنی شهر بیرجند
عباسعلی قیطاسی - محمدرضا سمعیان - علیرضا چاجی
بررسی روش های تدریس استفاده شده معلمان در فضای مجازی (مطالعه موردی شهری معلمان ابتدایی شهرستان نوشهر)
فاطمه خواجوند خوشلی - سمانه محمد یوسفی
بررسی رابطه کارشیفتگی با بدبینی سازمانی و آوای سازمانی (مطالعه موردی معلمان ناحیه ی ۱ زاهدان)
علی باقری فر - شهلا شادمان - نازنین زهرا دهانی
بررسی نقش توانمندسازی و نوآوری با نقش میانجی دلبستگی شغلی در دبیران شهر کرمانشاه
بهاره میرزایی - فواد نوروزی
بررسی راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی براساس اهداف پیشرفت دانش آموزان
الیاس بامری - مهنوش عابدینی
معایب آموزش الکترونیکی و راهکارهای بهبود آن
عباس حیدری
ارتقای رفتار شهروندی سازمانی از طریق تقویت هوش معنوی کارکنان آموزش و پرورش
منیژه افضلی - مهدی حسین زاده
مقایسه خودکارآمدی، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در دانش آموزان دختر و پسر کاربر اینترنت
رضوانه عباسی - علیرضا صالحی کارونیان
تاثیر مدیریت مشارکتی برسلامت روان کارکنان
مهرزاد باروج کیاکلایی - بهناز شاه بیگی گیل کلایی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0