0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
شناسایی و رتبه بندی عوامل فردی موثر بر یادگیری غیر رسمی معلمان مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: شهرستان ساری)
نویسندگان :
ابراهیم صالحی عمران
1
باقر تسلیمی ماچک پشتی
2
1- ریاست دانشگاه فنی و حرفه ایی کشور
2- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
واژگان کلیدی: رتبه بندی، یادگیری غیررسمی، معلمان مقطع ابتدایی، عوامل فردی.
چکیده :
پژوهش حاضر با عنوان شناسایی و رتبه بندی عوامل فردی موثر بر یادگیری غیر رسمی معلمان مقطع ابتدایی(مطالعه موردی: شهرستان ساری) صورت گرفته است. به منظور اجراي پژوهش حاضر از روش تحقيق توصيفي پيمايشي استفاده شد. جامعه آماري شامل سی نفر از کارشناسان و مدیران مقطع ابتدایی در مدارس و آموزش و پرورش شهرستان ساری واقع در استان مازندران می باشند. جمع آوري اطلاعات در اين پژوهش با استفاده از پرسشنامه و اسناد و مدارك موجود صورت گرفته است. پس از جمع آوري كامل پرسشنامه ها، اطلاعات با استفاده با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (FUZZY AHP) مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان می دهند که، در امتیاز دهی و اولویت بندی گزینه های عوامل فردی، به ترتیب انگیزش، یادگیری هدفمند، خودباوری، همسویی مدیران و کارکنان و تجربه کاری رتبه های اول تا پنجم اهمیت در عوامل فردی موثر بر یادگیری غیر رسمی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری را کسب نمودند. همچنین در پژوهش حاضر زیر شاخص های هر یک از عوامل موثر بر یادگیری غیر رسمی به روش (AHP) اولویت بندی شدند که شرح کامل آن در متن پژوهش گنجانده شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری بر خاصیت تبیین کنندگی سبک های مختلف رهبری و مدیریت بر اعتماد سازمانی معلمان
احسان احسانی - فرشته هدایتی
چگونه توانستم با اقدامات انگیزشی روند یادگیری دانش آموزان را در شرایط کرونایی بهبود ببخشم؟
مهناز خنیفر
مروری بر تحقیق کیفی روش گراندد تئوری
سیده بتول حسینی
رابطه آینده نگری و کیفیت آموزش عالی در زیست بوم جدید
رویا باباتبار - مهسا غلامحسین زاده
استفاده از فناوری های نوین در آموزش ریاضی
سوگند ربیع پور
تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی مدارس با نقش میانجی سواد اطلاعاتی(مورد مطالعه: معلمان زن مدارس متوسطه دوم شهرستان محمودآباد)
اکبر رستمی - زین الابدین جعفری - مرضیه زارع - نجمه خاتون حبیبی
عوامل ایجاد استرس شغلی درصلاحیت حرفه ای معلمان مدارس
محمد بخش درخشیده - عبدالرحیم تیرنگ - عبداله ارجمند نژاد - سلمان عارف نیــا - مسلم درایــی شـه بابکــی
بررسی چالشهای آموزش مجازی در دوران شیو ع کرونا
صدیقه کیهانی
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر مبنای میزان گرایش به فضای مجازی در دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهر آمل
رضا پاشا - محمد یوسف نوایی - الهه کتابی - منوچهر شاکری
بررسی عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران
زهرا مشایخی فیروز - محدثه صادقی راد - مهسا شعبانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0