0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه میتوانم بدخطی و نادرست نوشتن نوشتار امیر را حل کنم ؟
نویسندگان :
حامد رمضانی
1
1- آیت الله آملی آمل
کلمات کلیدی :
اقدام پژوهی،دانش آموز،درست نویسی،ناهنجاری
چکیده :
راه حل برای حل بدخطی و نارسانویسی امیردانش آموزپایه هفتم ، که باید برای رفع آن اقدام میشد. هدفهای این اقدام پژوهی 1-نشان دادن خط خوش و زیبا از دیگران و تشویق دانش آموز برای ایجاد توانایئ و انگیزه و اعتماد بیشتر به خود برای پیشرفت در کار 2-ایجاد خط خوب و درست نویسی در دانش آموز. 3– کم شدن و به مرور زمان رفع استرس در دانش آموزجهت پیشرفت و تکمیل روند کار.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ایجاد فایل های چند رسانه ای در کتاب های درسی با استفاده از بارکد
حامد نیک پی
تاثیر سرمایه های اجتماعی و فکری بر بهبود نرخ بهره وری در شرکت های صنعتی استان مازندران
علی بابایی کارنامی - سیدعلی نبوی چاشمی - علی ثریایی
چگونه توانستم با روشهای نوین تدریس ،یادگیری ریاضی دانش آموزان را ارتقا ء بخشم
فخرالسادات عابدینیان
نقش ارتباط مابین معلم و دانش آموز در تاثیرگذاری بر فرایند تدریس نوین
رامین ایزدی نیا - ابوالفضل آفنداک - علیرضا آل بویه - منصور اسماعیلی کوشا - هادی اندخس
بررسی تاثیر فعالیت های مکمل تربیتی(فوق برنامه) بر اثر بخشی تدریس(مطالعه موردی معلمان کرمان)
زهرا دارباز - عزت الله ملک پور افشار
بررسی تحلیلی فرآیند های یادگیری مشاهده ای بندورا در روایت
علی رضایی
عوامل اثرگذار افزایش نقش معلم در فرآیند یاددهی - یادگیری
مینا خانپور درکا - فریده فراحی
تاثیر یادگیری مشارکتی بر افزایش راندمان تحصیلی دانش آموزان
فاطمه فیروزی - نجمه فیروزی - شیوا نظری
بررسی میزان شناخت کاربرد فناوری آموزشی توسط معلمان در فرآیند تدریس و یادگیری دانش آموزان
ملیحه گلرخ
چگونه توانستیم فرهنگ پژوهش را در تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س) تقویت نموده و آنان را به انجام فعالیت های پژوهشی ترغیب نماییم؟
نرگس نیکوپور - سوری احمدی خطیر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0