0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی روابط بین سواد معلمان ابتدایی در درس ریاضی با پیشرفت دانشآموزان در این درس در دبستان ابتدایی مناطق هچیرود
نویسندگان :
مرضیه زرودی
1
1- آموزش و پرورش شهرستان چالوس
کلمات کلیدی :
سواد معلمان،ریاضی ابتدایی،پیشرفت دانش آموزان
چکیده :
این مقاله به بررسی رابطه بین سواد ریاضی معلمان ابتدایی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان آنها در ریاضیات می پردازد. با توجه به نقش مهمی که معلمان در شکل دادن به درک و علاقه دانش آموزان به مفاهیم اساسی ایفا می کنند، این مطالعه اهمیت دانش محتوایی معلمان، مهارت های آموزشی و تکنیک های ارزیابی را برجسته می کند. از طریق مرور ادبیات موجود و تحقیقات تجربی، یافتهها نشان میدهد که بین سواد ریاضی معلمان و پیشرفت دانشآموزان همبستگی مثبت معنادار وجود دارد. افزایش دانش معلم نه تنها کیفیت آموزشی را بهبود می بخشد، بلکه مشارکت و انگیزه دانش آموزان را در ریاضیات تقویت می کند. این مقاله با توصیههایی برای برنامههای تربیت معلم به پایان میرسد که بر توسعه سواد ریاضی تأکید میکند و در نهایت با هدف بهبود نتایج دانشآموزان در این موضوع ضروری است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر اخلاق حرفه ای معلمان بر مهارت حل مسئله و موفقیت تحصیلی دانش آموزان
علیرضا بناگر - رفیعه روحی
تأثیر گذاری فضای آموزشی در شادی ویادگیری دانش آموزان
فاطمه حسن پور
راههای ایجاد نشاط و شادابی در مدارس
جلیل سالک ذوقی - میلاد وجدانی - هاجر غلامی
Evaluation of the employment status of female graduates of Lorestan University of Applied Sciences
Azam Shiri - MohammadReza Jafari
The Role of Scaffolding in Enhancing Critical Thinking in ESL Learners
Masoumeh Sabouri
چگونه توانستم انشاء نویسی دانش آموزان پایه چهارم را بهبود ببخشم؟
محدثه فرهنگیان
مقایسه سازگاری اجتماعی، پرخاشگری و انزوا طلبی در اعتیاد به بازی های رایانه ای :مورد مطالعه: دانش آموزان(معتاد به بازی های رایانه ای وعادی)دوره ابتدایی ناحیه2 شهرستان ساری
اسحق علی خطابی - سوده تقی زاده - فاطمه قربانی - مهدی دهقان
بررسی راهبردهای نظام آموزش و پرورش در حمایت از خانواده
فائزه جعفری
بررسی کارآمدی روش های مدیریت کلاس های مجازی مدارس متوسطه دوم شهرستان گلوگاه
ابراهیم خطیری - آتنا فرهادیان - سمانه فرهادیان
استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی درتقویت انشاء دانش آموزان
زینب یونسی رباطی - رحیمه نوری پاسندی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0