0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی کارآمدی روش های مدیریت کلاس های مجازی مدارس متوسطه دوم شهرستان گلوگاه
نویسندگان :
ابراهیم خطیری
1
آتنا فرهادیان
2
سمانه فرهادیان
3
1- آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه
2- آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه
3- آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه
کلمات کلیدی :
روش های فعال تدریس ، فن آوری های نوین آموزشی، تدریس مجازی فعال.
چکیده :
مهم ترین مساله ای که مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، موسسات آموزشی جهان را به چالش کشیده است، مساله آموزش مجازی است. در این بین نقش معلم به عنوان موثرترین عنصر آموزش و پرورش، متاثر از مشکلات بوجود آمده، و به تبع آن روش های آموزش تغییر کرده است. نویسندگان در این مطالعه سعی دارند تا با توجه به نظریه های یادگیری و روش های تدریس، روش های مختلف آموزش مجازی را مورد نقد و بررسی قرار داده و سپس کارآمدترین روش آموزش مجازی که رضایت تقریبا همه دانش آموزان را جلب کند را معرفی نمایند. با توجه به اینکه این مساله بدلیل عدم وجود این مشکلات، قبلا کمتر مورد توجه پژوهشگران بوده است، بنابراین نویسندگان با توجه به تجربیات خود و با مراجعه به کارشناسان آموزش مجازی و طراحی پرسشنامه و نتایج حاصل از آزمایش روش های مختلف در کلاس ها با برگزاری آزمون ها سعی در حل مشکلات مربوط به مدیریت کلاس درس و روش های تدریس در فضای مجازی را دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فناوری اطلاعات و ارتباطات
راضیه قنبری
بررسی اختلالات یادگیری کودکان دیر آموز
فاطمه نوری - عبدالجلیل بالال - ناهید نوری - زهرا نوری
آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های رسانه های نوین (تاکید بر قدرت نرم انقلاب اسلامی)
افسانه بانی گل - سید جواد مومنی - مریم بادبر
تأثیر اخلاق حرفه ای معلمان بر مهارت حل مسئله و موفقیت تحصیلی دانش آموزان
علیرضا بناگر - رفیعه روحی
نقش شبیه سازی و بازی های آموزشی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان
حسین احمدی
رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه و تفکر انتقادی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر
سیده سوده نبوی کارکمی
اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودآگاهی شناختی و آشفتگی روانشناختی دانشجویان دارای اضطراب امتحان
ماریا مقصودی - مریم یعقوبی
نقش معلمان در ادراک دانش آموزان از کلاس درس
هما احمدی - عارفه یزدانی
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی
رقیه بیات
انگیزش در آموزش ریاضی
نادره حمیدی - مرضیه حسن پور - فاطمه طالب پور آقاملکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0