0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
برای پساکرونا: تجربه شیرین طراحی یک کلاس سبز
نویسندگان :
فرشته هدایتی
1
نبی الله حسین زاده
2
بهروز رودبارکی
3
1- پژوهشسرای دانش آموزی
2- پژوهشسرای دانش آموزی
3- پژوهشسرای دانش آموزی
کلمات کلیدی :
گیاهان، کلاس سبز، یادگیری
چکیده :
گیاهان دانش، آگاهی و هوشیاری نسبت به محیطی را بالا می برند. وقتی به دانش آموزان کمک می کنیم تا ببینند که برای رشد گیاهان چقدر زمان و چه مراقبت هایی لازم است؛ با دیدن این تلاش ها و مراقبت ها نوعی احساس مالکیت نسبت به این موجودات زنده پیدا می کنند. گیاهان همچنین مسئولیت پذیری را تشویق می کنند. لذا استفاده از گیاهان در کلاس درس می تواند سطح تدریس شما را به عنوان یک معلم؛ به جایگاه جدیدی برساند. تجربه زیسته صورت گرفته در این مقاله مروری ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
عوامل ایجاد استرس شغلی درصلاحیت حرفه ای معلمان مدارس
محمد بخش درخشیده - عبدالرحیم تیرنگ - عبداله ارجمند نژاد - سلمان عارف نیــا - مسلم درایــی شـه بابکــی
بررسی نقش فناوری و ارتباطات بر ارتقای عدالت آموزشی
عسل فریدونی کوچکسرایی
شعاع عددی و برد عددی درC^*- جبرها
گلناز عزیزی - عبدالله عزیزی
مدل ها و سیستم های آموزش الکترونیکی
علیرضا مقدسی
چگونه توانستم دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان عباس آباد را به درس ریاضی علاقه مند سازم
ریحانه بذرافشان دلیجان - لادن سلیمی
اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودآگاهی شناختی و آشفتگی روانشناختی دانشجویان دارای اضطراب امتحان
ماریا مقصودی - مریم یعقوبی
تـأثیر یادگیری معکوس بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان دختر متوسطه اول
فروزان حسینی مقدم
بررسی رابطه آگاهی دبیران ریاضی دوره دوم متوسطه استان مازندران از مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی با صلاحیتهای حرفهای آنها
مهرزاد باروج کیاکلایی - سیما سیمیاری
پژوهش وشناسایی علل افت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول با استفاده از الگوریتم های پیش بینی کننده هوش مصنوعی
اعظم کرمی بیارجمند - علی اکبر نقابی
تبیین رابطه صفات شخصیتی با سلامت ذهنی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان چالوس
مریم توسلی نژاد - خدیجه شعبانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0