0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ترکیب توابع و به دست آوردن دامنه این توابع با اجتناب از کج فهمی برای دانش آموزان متوسطه
نویسندگان :
مجتبی نیازی
1
بهاره اسدیان
2
1- آموزش و پرورش اصفهان
2- آموزش و پرورش اصفهان
کلمات کلیدی :
ترکیب توابع،دامنه،تابع،کج فهمی،ریاضی متوسطه
چکیده :
مفهوم ترکیب توابع و پیدا کردن دامنه آن از جمله مفاهیم ریاضی است که دانش آموزان متوسطه در درک و فهم آن با مشکلات فراوانی روبرو هستند. هدف از این پژوهش تسهیل یادگیری ترکیب توابع و چگونگی به دست آوردن دامنه توابع مرکب با هدف اجتناب از کج فهمی ها می باشد. در پژوهش حاضر با یاری مثال های ساده ریاضی، طرحواره ها و نیز مثال های ملموس، سعی در ایجاد تجسم عینی از مفهوم ترکیب توابع و به تبع آن یادگیری این موضوع شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش توانمندی های تربیتی خانواده در مصون نگهداشتن جوانان ازجنگ شناختی
مهرناز هراتی - مهدی محمودی
نقش مدیریت دانش در سازمان ها
سیده لیلا سمائی - پریسا کیا لاشکی - معصومه ملک پور
رویکردهای نوین در بکارگیری فناوری هوش مصنوعی جهت تشخیص سرطان
مریم الیاسی - فاطمه سلمانی - رویا کاظمی
نقش و کارکرد فعالیت های هنری و روش های نوین تدریس در رشد و پرورش خلاقیت دانش آموزان
لیلا قاسمی شورابی
چگونه توانستم با کاربرد رسانه های سنتی و نوظهور موجبات پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزانم (پنجم2) را فراهم آورم؟
حسنیه قاضی زاده - علی اصغر قلاوند
تأثیر روش تدریس تفکر استقرایی بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم در درس مطالعات اجتماعی
فاطمه بابایی - زهرا محمدی - کلثوم برنتی - لیلا افشین
جایگاه تحقیق و پژوهش در مدارس ، چالش ها و ضرورت ها
حسن خواجوند - سیاوش غلامی - لیلا خوئی - زهرا خوئی - سمیه نجار
قلمرو آموزش زبانهاي خارجي در برنامه درسي ملي و بررسي جايگاه آن
سید بهنام علوی مقدم - رضا خیرآبادی
افزایش خلاقیت دانش آموزان با روش تدریس مشارکتی
حمیده رزده
بررسی و مقایسه اخلاق شغلی و حرفهای و توانمندسازی روانشناختی اصولی بین معلمان مقطع ابتدایی و دبیران متوسطه شهرستان دهلران
پریسا گوران - هما بختیاری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0