0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستماختلال رفتاری ترس از مدرسه را در دانش آموزم کاهش دهم؟
نویسندگان :
مینا ریخته گر
1
سیده مرضیه حسینی
2
1- آموزش و پرورش
2- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
ترس از مدرسه، اضطراب، اعتماد به نفس
چکیده :
كودكان قشر عمدهاي از جمعيت جهان را تشكيل ميدهند. هدف اصلی این پژوهش کاهش ترس از مدرسه با آموزش اعتماد به نفس است. از بین جامعه ی آماری (کل دانش آموزان کلاس)یک نفر، به روش نمونه گیری مطالعه ی موردی انتخاب شد. در این پژوهش از نقاشی خانواده_ پرسشنامه رفتاري راتر و پرسشنامه اضطراب عمومی (ANQ) استفاده شد که به وسیله تحلیل عوامل توسط نجاریان، عطاری و مکوندی (1372) ساخته شد. همچنین از پرسشنامه اضطراب مدرسه – گزارش معلم (SAS-TR) استفاده شد. و از روش آمار توصیفی برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج نشان داد که کاهش ترس از مدرسه با ارتقا اعتماد به نفس رابطه دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهبود الگوریتم های نهان نگاری تصاویر بر اساس DWT-SVD با استفاده از الگوریتم توده ذرات
روح اله زارعی
تأثیر دست سازه ها و دست ورزی در یادگیری بهتردانشآموزان دوم ابتدایی شهرستان چالوس
سمیه رحمت پسند - خدیجه مددی - معصومه ملکپور
نقش فناوری برای مدیریت و توسعه مدرسه
ساغر کاظمی - هاجر خورمهر
شناسایی مولفه های ارتقاء کیفیت آموزشی در دوره های تحصیلات تکمیلی در آموزش عالی
الهه کشاورز - احمدرضا اوجی نژاد - مهدی حاجی زاده - لیلا بهزادی
چگونه توانستم با برنامه فلسفه برای کودکان , تفکر انتقادی دانش آموزان را رشد دهم
علی ترابی زیارتگاهی - فریدون پریش
تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات بر ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان درآموزش ریاضی
نادیا نوری - نسرین افضلی
رویکردها وکاربست کوچینگ، بر فرآیند آموزش درس عربی
اکرم واعظیان
آموزش مجازی در مدارس
شهین زارع
راهبردهای نوین در تقویت انگیزه ی اولیا و دانش آموزان
امیرمحمد رضایی
تاثیر اختالل شخصیت ضد اجتماعی بر روابط اجتماعی دانش آموزان پسر پایه چهارم دبستان وحدت شهرستان بهارستان1 سال تحص 1402_03یلی
ریحانه نصراللهی - فریناز ممبینی - زهرا سمائی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0