0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه ی بین نقش افسردگی، بی تفاوتی و ناامیدی در عملکرد
نویسندگان :
ندا ظهیری خواه
1
محمد کرد
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی اهواز
2- اندیمشک
کلمات کلیدی :
افسردگی، بی تفاوتی، ناامیدی، عملکرد کارکنان، آموزش و پرورش
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ی بین نقش افسردگی، بی تفاوتی و ناامیدی در عملکرد کارکنان آموزش و پرورش شهرستان شوش بود. روش پژوهش حاضر با توجه به ماهیت توصیفی یا غیر آزمایشی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری 2100 نفر از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان شوش بود که نمونه آماری شامل 200 نفر از کارکنان است که با روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند (108 زن و 92 مرد). از پرسشنامه افسردگی بک، پرسشنامه بی تفاوتی سازمانی دانایی فرد و همکاران (1389)، مقیاس ناامیدی بک، پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان استفاده شد. نتایج به دست آمده از پژوهش حاضر عبارتند از: 1. بین افسردگی و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش رابطه معنادار وجود دارد. 2. بین ناامیدی و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش رابطه وجود ندارد. 3. بین ناامیدی و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش رابطه وجود ندارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدل رگرسیونی یادگیری سازمانی و دانشآفرینی در ورزش با رفتار شهروندی در معلمان تربیتبدنی شهر بیرجند
احمد احمدی - سعید سعیدی - علیرضا حیدری مفرد
تبیین ارتباط سرمایه روانشناختی و فرسودگی شغلی با نقش واسطهای رضایت شغلی در معلمان شهرستان راسک
سید خلیل آهسته - فاطمه شهرکی
بهینه سازی تحلیل مولفههای اصلی با الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات برای تشخیص چهره
محمدرضا فدوی امیری - طاهره فرضی بابلی
کاربرد چندرسانه ای های آموزشیِ در فرایند یاددهی- یادگیری ریاضی
مینا خانپور درکا - فریده فراحی
یادگیری معکوس
زهره سربندی فراهانی
رویکردهای نوین در طراحی الگوریتم های رمزنگاری پساکوانتومی
رحیم اصغری - محمد الهیاری
الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه مبتنی بر رویکرد لی و چوی
شیما نیک نژاد
مقدمه ای بر شناخت نقوش اسلیمی در هنر تذهیب
الناز خلیلی
تحلیل طرح تحول و نوآوری آموزش در نظام سلامت ایران با رویکرد SWOT
حدیث اشرفی زاده - داریوش رخ افروز - سمیرا بیرانوند
بهکارگیری روشهای آماری پیشرفته در برآورد نقاط چرخش اقتصادی
سعید فیروزی - مجتبی اصغری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0