0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی ارزشیابی توصیفی بر خلاقیت یادگیری دانش آموزان
نویسندگان :
آمنه مهد ی زاده
1
1- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
ارزشیابی توصیفی، خلاقیت، یادگیری، دانش آموزان .
چکیده :
امروزه برای ارزشیابی دانش آموزان از روش های متنوعی استفاده می شود. یکی از این روش ها که مورد توجه اکثر پژوهشگران و تحلیل گران کتب درسی قرار گرفته است روش ارزشیابی توصیفی می باشد.هدف از این مقاله تاثیر ارزشیابی توصیفی بر خلاقیت یادگیری دانش آموزان است که با استفاده ازپژوهش توصیفی – تحلیلی می باشد و به روش کتابخانه ای جمع آوری شده است. این نتایج نشان می دهد که ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش بابد اهمیت داده شود تلاش کرده ایم تا بتوانیم همکارانی که با این ارزشیابی آشنایی ندارند و ابزار و روشها را نمی دانند تا حدی یاری دهیم. در ارزشیابی توصیفی درباره مشارکت و خلاقیت در کلاس و تعامل دانش آموزان با یکدیگر و معلم و نظم و انضباط حاکم در کلاس می باشد. ارزشیابی توصیفی باعث می شود بر خلاقیت یادگیری دانش آموزان افزایش یابد .
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونگی ارتقا مهارت های خواندن انتقادی در دانش آموزان متوسطه دوم از طریق زبان فارسی
محمد صادق عباسی زیروانی - زهرا نصریان
تأثیر روش تدریس تفکر استقرایی بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم در درس مطالعات اجتماعی
فاطمه بابایی - زهرا محمدی - کلثوم برنتی - لیلا افشین
تاثیر نشاط و شادابی در افزایش میزان یادگیری دانش آموزان
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی
نقش آموزش در بحران آب
فروزان ناصری - ثنا محمدزاده
نقش معلم و مدرسه در توسعه فرهنگ نماز
سجاد آقازاده صادق بیگلو - علی علی محمد پور
نقش آموزش و پرورش در توسعه ی خلاقیت دانش آموزان
زهرا سالاری - صدیقه سالاری - فخرالسادات حمیدی نژاد
بررسی ارتباط بین راهبردهای یادگیری خود تنظیمی با اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان آمل
مهتاب کرمی
EFL Teachers’ Professional Development: The Cases of Skills, Competences, and Technology Use for Teaching Grammar
Moloud Kashiri - Mina Basirat - Mahboubeh Taghizadeh
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرسختی روان شناختی در پرستاران بخش کووید-19 بیمارستان بوعلی سینا
فاطمه عظیمی تاکامی - زهرا عظیمی تاکامی - باب الله بخشی پور
راهکارهایی برای افزایش انگیزش دانش آموزان مقطع ابتدایی در آموزش مجازی
زهرا رنجبر زارع
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0