0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر فعالیت آزمایشگاهی در فرآیند یادگیری دانش آموزان
نویسندگان :
سیده مائده زمانی
1
مریم قادری
2
نادره حمیدی
3
1- اموزش و پرورش
2- آموزش و پرورش جویبار
3- اموزش و پرورش فریدونکنار
کلمات کلیدی :
فعالیت آزمایشگاهی، علوم تجربی، یادگیری.
چکیده :
یکی از اهداف عمده آموزش و پرورش ایجاد توانایی حل مسئله، آفرینندگی و ابتکار در دانش آموزان است . رشد این توانایی ها از طریق روش هاي تدریس فعال میسر می باشد. اما آنچه عملا ًمشاهده می کنیم این است که یادگیرنده در چارچوب کلاس درس محصور است ومجبور به یادگیري مطالب و فعالیت هاي خاصی است که بوسیله معلم و کتاب درسی تجویز می شود بدون اینکه به او فرصت داده شود تا با استقلال کافی به تفکر و خلاقیت و آزمودن اندیشه ها دست بزند. پژوهش حاضردر مورد تاثیر فعالیت آزمایشگاهی بر کیفیت آموزش، یادگیری و مهارت های دانش آموزان استفاده از روش تدریس آزمایشگاهی در کسب مهارت دانش آموزان و بالا بردن کیفیت آموزش و یادگیری علوم تجربی می باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش مدیریت دانش و خلاقیت در تدریس بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی
مصیب زنگنه
مدرسه شاد و با نشاط برای دانش آموزان
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی - علی شیعه علی
بررسی رابطه خلاقیت و یادگیری الکترونیکی در دانشجومعلمان دانشکده ی زینب کبری(س) کازرون
فهیمه حیدری - مهسا قهاری - محمدرضا رعیت پیشه
روش های بهبود مهارت گفتاری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی
سیده ربابه حسین پور
تأثیر وسایل کمک آموزشی در افزایش میزان یادگیری دانش آموزان
آذین جعفرزاده
اثربخشی روش تدریس معکوس بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
الهام بابائی - خدیجه زال نژاد - زینب نصیرنیا
Investigating the effects of teachers' creativity and innovation on the rehabilitation of students with special needs in Qaemshahr schools
Jafar Amouzade - Shahrbanou Ranjbar - Setare Aski - Mahdis Keshvari - Fateme Dehghan
تاثیر فضای آموزشی بر یادگیری
بهزاد نیازی مغانلو
مزایای استفاده از هوش مصنوعی در نظام تعلیم و تربیت
فهیمه رضائی - احمد فقیه عبدالهی
آسیب های اجتماعی روانی و تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
ابوالفضل خلیلی - محمدرضا جامی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0