0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر فضای آموزشی بر یادگیری
نویسندگان :
بهزاد نیازی مغانلو
1
1- دانشگاه فرهنگیان - پردیس علامه طباطبایی اردبیل
کلمات کلیدی :
یادگیری ، فضای آموزشی ، معماری ، روان شناسی محیط
چکیده :
معماری و عناصر تشکیل دهنده ی فضای آموزشی تاثیرات قابل توجهی را بر افزایش کیفیت آموزش و یادگیری دارد.و با توجه به اهمیت موضوع ونقش آن در پیشرفت جامعه به این موضوع می پردازیم که در شرایط فعلی از چه ساختار هایی در ساخت مراکز آموزشی استفاده کنیم تا میزان یادگیری به بالاترین حد خود برسانیم. تا از خلاقیت و ذهن افراد در جهت پیشرفت جامعه بهره ببریم .روش تحقیق در این پژوهش کیفی از نوع توصیفی تحلیلی می باشد. و ابزار گرد آوری اطلاعات ، کتابخانه ای ومروری وبا کارگیری مقالات و اسناد مرتبط موضوع می باشد .در این مقاله اطلاعات از تحقیقات فارسی و انگلیسی و نیز منابع معتبر استخراج شده و مورد برسی قرار گرفته است . یافته های این مقاله شامل فضای آموزشی و یادگیری و چگونگی تاثیر فضای آموزشی برافزایش میزان یادگیری می باشد .با توجه به اینکه یادگیری مهم ترین کارکرد فضای آموزشی است ، بنابرین بهبود کیفیت یا تضعیف کیفیت آموزش و یادگیری تحت تاثیر عناصرفضای آموزشی چه عوامل محیطی و چه انسانی می باشد و از لحاط روان شناسی محیط نیز باید فضا های آموزشی با روحیات و اهداف افراد سازگاری داشته باشد .
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی
مهرداد بهاری پور - کیوان مرادی پور
فناوری های نوین برای سال 2022
مهرداد بهاری پور
عوامل تأثیرگذار بر کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت در سازمان ها
مهین اسداله پور - بهمن خسروی پور
ساختن گرایی و اهمیت آن در آموزش وپرورش ایران
مریم پرستاران - امیر محمد ملک نیا - رودابه جانعلی پور عمران - مریم فضلی
بررسی تأثیر آموزش ریاضی با رویکرد آموزشی بر اساس متغیرهای شادی و اضطراب در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر هچیرود
زینت علی کلاری - رقیه بهبودی - کبری مهدیزاده
مروری براصول وراهکارهای پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی ورفتارهای پرخطردردانشآموزان
ربابه خدادادی
بررسی و تحلیل شاخصهای حاکمیت و قدرت سایبری ملی
حسین باقری - محمد رضا کریمی قهرودی - محمد رضا ولوی
بررسی کتاب کاروفناوری پایه ششم ابتدایی ازمنظرپرداختن به کشاورزی به عنوان بخش مهم حوزه کارآفرینی و کسب وکار در ایران
فاطمه پرسته - فائزه ملاآخوندی - فرزانه خندان آستانی
بررسی تأثیر آموزش با رویکرد گیمیفیکیشن بر دانشآموزان
پریا میردارمکاری - فاطمه مسلمی
تاثیر برنامه ریزی درسی بازی محور بر رشد اجتماعی کودکان پیش دبستانی شهرستان قائمشهر از دیدگاه مربیان پیش دبستانی
ژاله سمیعی - ندا اسماعیلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0