0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مدرسه شاد و با نشاط برای دانش آموزان
نویسندگان :
محسن معتمدی
1
محمدرضا محمدزاده رهنی
2
علی شیعه علی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان
کلمات کلیدی :
شادی، دانش آموز، مدرسه شاد
چکیده :
آینده سازان هر کشوری دانش آموزان آن هستند، برای تربیت آنها باید از امکانات و وسایل به روز استفاده شود و علاوه بر جنبه مادی باید به حنبه معنوی و روانی دانش آموزان توجه شود. در این صورت دانش آموز راضی و خوشحال خواهد بود. شادی او زمینه ی تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف فراهم می کند و از طرفی سبب شکوفایی استعدادهای او خواهد شد. چنین فردی وقتی در مکان مناسبی قرار بگیرد که در شرایط لازم برای رشد استعدادهای او وجود داشته باشد، موفقیت او دوچندان خواهد شد. بنابراین مدرسه نقش اساسی در تربیت دانش آموز دارد. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل ابعاد وجودی یک دانش آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می شود. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغذیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد؛ زیرا سلامت روحی، روانی، فیزیکی و جسمانی او را تأمین می کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش آموزش ذهن آگاهی بر افزایش تاب آوری دانش آموزان دوران ابتدایی
فرزانه رشیدیان
شناسایی تربیت زیست محیطی دانش آموزان در نظام آموزش وپرورش
عصمت زارعی برافتاب - سلمان محمودی - لقمان محمودی
توسعه خوش بینی تحصیلی و امیدواری دانش آموزان کلاس عربی با رویکرد هدف گذاری
اکرم واعظیان
بررسی تأثیر اخلاق مداری و انعطاف پذیری آموزگاران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس
فاطمه عطائی کچوئی - فهیمه حبیبی - سیده مه سیما موسوی
ارتباط روانشناسی بالینی در سلامت روان و پیشرفت تحصیلی
سمیه باقری چشمقان - زهرا شادفر
نقش ارتباطات مثبت و سازنده بین معلمان و دانش آموزان در تسهیل فرآیند یادگیری دانش آموزان اول متوسطه شهرستان عنبرآباد
رضا مشایخی - علیرضا ادیم
تحلیل رابطه بین مدیریت کوانتومی و پذیرش نوآوریهای آموزشی در مدارس ابتدایی
فاطمه عزیزی - سیده خدیجه معافی مدنی
ضرورت آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی جهت تداوم توسعه و پیشرفت- درسی از تجربیات و سیاست های آتی اروپا
الهام رزم فرسا - اکبر جعفری
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر خودکارآمدی،خودتنظیمی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی
محمد علیزاده - ثمانه رسولی ساروی
نقد و بررسی کارکردهای اقتصادی دوره های آموزش پیش دبستانی، دبستان، متوسطه و آموزش عالی
هادی کازرونی شامیری - اسفندیار دشمن زیاری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0