0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
شناسایی عوامل موثر نشاط انگیز در دانش آموزان به منظور تحقق مدرسه شاد در مدارس دوره دوم ابتدایی شهرستان چالوس
نویسندگان :
عالیه پیرخندان گل سفید
1
پریسا کیا لاشکی
2
معصومه ملک پور
3
1- آزاد اسلامی چالوس
2- آزاد اسلامی چالوس
3- آزاد اسلامی چالوس
کلمات کلیدی :
نشاط انگیز،شادی ،مدرسه شاد
چکیده :
این پژوهش با هدف شناسایی عوامل مؤثر نشاط انگیز در دانشآموزان به منظور تحقق مدرسه شاد در مدارس ابتدایی دوره دوم شهرستان چالوس انجام یافته است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی از نوع توصیفی و به روش پیمایشی میباشد. برای جمعآوری اطلاعات و شناسایی عوامل مؤثر بر نشاط در مدارس دوره دوم ابتدایی د از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده که روایی و پایایی قابل قبولی داشته است. جامعه آماری کلیه معلمان دوره ی دوم ابتدایی شهرستان چالوس براساس روش نمونهگیری با حجم تعداد 140 نفر به عنوان جامعه آماری و از این تعداد 100 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب و برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون تک نمونهای استفاده و نتایج حاکی از آن است که عوامل عاطفی، اجتماعی، فیزیکی، فردی و آموزشی در شادی و نشاط مدارس مؤثر شناخته شدهاند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنتز پژوهی شناسایی مولفه های موثر بر تسهیم دانش کارکنان
حسین مومنی مهموئی - مهدیه امانی
بررسی شیوه تدریس دستورزی در درک مفاهیم ریاضی دانشآموزان ابتدایی
مهسا رضائی - محمد غفاری مجلج
ارزیابی مبتنی بر برقراری ارتباطات و اتصالات ریاضی گامی در جهت تحقق یادگیری معنادار و ایجاد انگیزه برای دانشآموزان
مهدیه اجدادی - محمدجواد اسلام پور - فهیمه کلاهدوز
تاًثیر آموزش شیوه های مقابله با استرس بر میزان استرس،اضطراب و افسردگی در معتادان در حال ترک( مطالعه موردی : معتادان در حال ترک شهرستان رامسر)
جعفر نصیرناتری - ساناز صفاری
نقش و جایگاه آموزش مجازی برنظام تعلیم و تربیت
علیرضا ذبیحی کلکناری - عارف علیزاده
شاکله تربیت دینی بر مبنای متون تعلیم وتربیت اسلامی
مهدی محمودی - فاطمه راشکی
برررسی رابطه بین فراهیجانهای مثبت و منفی و مسیولیت پدیری در بین مادران کودکان عادی و استثنایی
ملیکا متولی زاده - مجید علیجان
شناسایی روندهای اثرگذار بر مشاغل و مهارت ها؛ تحول بازار کار حال و آینده
محمد خادمی کٌله لو - بهروز رحیمی
مزایا و معایب آموزش مجازی
هاجر عبادی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دوران پساکرونا
مهناز عباسیان قهنویه
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0