0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی رابطه بازاریابی اجتماعی و ارزش ویژه برند باشگاه فوتبال نساجی مازندران «بزرگسالان»
نویسندگان :
جمشید سیارنژاد
1
یونس گرایلی شیخ
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر
کلمات کلیدی :
بازاریابی اجتماعی،ارزش ویژه برند،باشگاه فوتبال نساجی مازندران
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بازاریابی اجتماعی و ارزش ویژه برند باشگاه فوتبال نساجی مازندران «بزرگسالان» می باشد. پژوهش حاضر در حوزه تحقیقات کاربردی قرار می گیرد و با توجه به موضوع در زمره تحقیقات توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را هواداران باشگاه نساجی مازندران به تعداد 300000 نفر می باشند. جهت تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده حجم نمونه از جامعه مورد نظرطبق فرمول کوکران 384 نفر است که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد بازاریابی اجتماعی لیفبور (2003) و پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند آکر (1996) استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون کلموگروف اسمیرنوف و آزمون همبستگی پیرسون در نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج نشان داد بازاریابی اجتماعی و ارزش ویژه برند باشگاه فوتبال نساجی مازندران «بزرگسالان» رابطه دارد. همچنین بازاریابی اجتماعی با ابعاد ارزش ویژه برند شامل وفاداری برند، کیفیت ادراک شده برند، تداعی برند، آگاهی برند، تمایل به قبول گسترش برند رابطه مثبت و معنی داری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی اثر قرآن بر سلامت روح و روان
علی شعبانی - حامد شعبانی
بررسی تاثیر فعالیت های آزمایشگاهی در ایجاد انگیزه و یادگیری دانش آموزان
میثم نیکپور - فاطمه حسین زاده
اهمیت مدیریت دانش و چابکی سازمانی بر سازمان های آموزشی
عارفه روشن طبری - فاطمه هدایتی - اقدس حیدر زاده
تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات بر ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان درآموزش ریاضی
نادیا نوری - نسرین افضلی
رابطه سبک رهبری پدرسالارانه با تعهد سازمانی
محسن صادق کوهستانی
بررسی رابطه نگرش تحصیلی و انگیزش پیشرفت با تلقی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی؛ مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان مازندران
جواد محمدی
مدیریت بحران و کنترل آب
فائزه رشیدی
انقلاب فرهنگی و تحول در علوم انسانی
فاطمه زینلی - محمد اسماعیل مجلسی
رابطه بین خلاقیت هیجانی با شادکامی در دانش آموزان
پروین قنبرلو
طراحی و توسعه دستگاه جلوگیری از برخورد خودرو با موانع
حنانه شهبازی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0