0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تأثیر تدریس مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری دروس اصلی در دانشآموزان مقطع ابتدایی
نویسندگان :
آذر ثمرقندی
1
زینب عظیم پور
2
1- آموزش پرورش نوشهر
2- آموزش و پرورش شهرستان نوشهر
کلمات کلیدی :
آموزش،هوش چندگانه،یادگیری،درس ریاضی
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش، بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری دروس اصلی در دانشآموزان مقطع ابتدایی بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع پژوهش های توصیفی می باشد. نتایج مطالعه نشان داد: در میزان یادگیری دانش آموزان شیوه تدریس اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از شیوه های تدریس، تدریس مبتنی بر هوش های چندگانه است که بر میزان یادگیری دروس اصلی در دانشآموزان مقطع ابتدایی تاثیر مستقیم و معنادار دارد. روش تدریس مبتنی بر هوش های چندگانه در کلاس درس می تواند زمینه شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان و تقویت مهارت ها و قابلیت های آنان را فراهم آورد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
استفاده از فناوری های نوین در آموزش ریاضی
سوگند ربیع پور
روایتی از بهبود درک دستگاه گردش خون دانش آموزان پایهی چهارم ابتدایی با استفاده از روش تلفیقی
آرش ابراهیمزاده
چگونه تدریس علوم پایه سوم
باقر تسلیمی - محمود علیزاده - احمد قاسمی - ساره کاسگری - زینب نبی زاده
پیش بینی تعلقخاطر به مدرسه و توانمندسازی شغلی با انگیزش کاری در دبیران تربیتبدنی شهر بیرجند
عباسعلی قیطاسی - محمدرضا سمعیان - علیرضا چاجی
بررسی و مطالعه ای بر آسیب شناسی روانی بازی های رایانه ای در میان دانش آموزان و نحوه کنترل آن
فاطمه غلامعلی زاده - سمیه پالی - فرشته گلی توانا - کبری نبئی
پذیرش فایده و استفاده از فناوری اطلاعات سلامت
هستی مهدی نژاد دوغیکلا - منور قلی زاده
تاثیر مدیریت دانش بر روش های نوین تدریس و یادگیری دانش آموزان
سیدکاظم حسینی - سعید کرامتی تولائی
رابطه بین هوش سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس ابتدائی
سهلا ازوجی - سهیلا کیادلیری - سعید روحانی - عاطفه حاجی تبار
بررسی شایستگی ها و مهارت های مورد نیاز معلمان در تربیت سیاسی دانش آموزان
فیروزه دوست بین - محدثه نجفی - احسان فلسفی - احسان اله برومند
نقش سواد فناوری در بهبود شایستگی های تحصیلی و تدریس دانشجومعلمان
مریم منصورسمائی - کیمیا صفرپور کاکرودی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0