0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش آموزش ترکیبی در دوران پساکرونایی
نویسندگان :
محمد آقاجانپور عمران
1
نگار رشید
2
ارشیا آقاجانپور عمران
3
1- اداره آموزش و پرورش محمودآباد
2- دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد
3- دانشگاه فرهنگیان k,aiv
کلمات کلیدی :
آموزش ترکیبی،پساکرونا،فناوری،کیفیت،یادگیری
چکیده :
دوران پساکرونایی با وقوع رویدادهای غیرمنتظره و مختلف مانند جنگها، بحرانها و بیماریهای واگیر از جمله کرونا، چالشهای جدیدی را برای آموزش و یادگیری فراهم آورده است. در این شرایط، آموزش ترکیبی به عنوان یک رویکرد آموزشی که ترکیبی از آموزش حضوری و آموزش آنلاین استفاده میکند، میتواند نقش مهمی در حفظ پیوستگی و کیفیت آموزش در دوران پساکرونایی داشته باشد. در مقاله حاضر، نقش آموزش ترکیبی در دوران پساکرونایی مورد بررسی قرار میگیرد. این رویکرد آموزشی امکان انعطافپذیری در آموزش را فراهم میکند و به دانشآموزان اجازه میدهد تا از منابع آموزشی آنلاین و فعالیتهای حضوری بهره ببرند. همچنین، با استفاده از فناوریهای ارتباطی، ارتباط و تعامل بین معلم و دانشآموزان حفظ میشود و فرصتهای گروهی و همکاری با همکلاسیها فراهم میشود.آموزش ترکیبی در دوران پساکرونایی امکان یادگیری شخصیسازی شده را فراهم میکند و دانشآموزان میتوانند با توجه به نیازها و سطح دانش خود، مسیر یادگیری خود را انتخاب کنند. همچنین، این روش به دانشآموزان امکان میدهد زمان و محل آموزش خود را مستقلانه مدیریت کنند و از مزایای فناوریهای آموزشی استفاده کنند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش عالی و جهانی شدن
علیرضا طاهرنژاد - سیمین امینی زارع - پرتو سادات یزدانی
تحليل محتواي كتاب فارسي اول دبستان براساس تكنيك ويليام رومي
سمیه رحمت
مقایسه ویژگیهای اصلی شغل داوران کشتی استان مازندران
سیدحسین علوی - اباذر اسلامی - محسن هادی طحان
چالشهای آموزش آرایش الکترونی در پایه دهم متوسطه دوم
مهسا بارانی بیرانوند
گياهان دارويي و داروهاي گياهي
ساغر احمدی پور
روش ها و شیوه های تمرین، تدریس و آموزش تربیت بدنی در دوره ابتدایی
فهیمه رضائی - نرگس تقوی - زهرا مشایخ - سمیه مصطفوی
بررسی رابطه امید در زیست دانش آموزی
سجاد رضائی آلی - حسن وکیلی ازغندی - رضا صادقی
ارزش یکان در تبدیل واحدها
مریم یعقوبی - سمانه مت میر
The Role of Scaffolding in Enhancing Critical Thinking in ESL Learners
Masoumeh Sabouri
تحلیل محتوای علوم سوم به روش ویلیام رومی
مرتضی خیر آبادی - مریم خزائی راد - معین رضایی - محمد هادیان
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0