0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستیم دانش آموزانِ پایه هشتم دوره اول متوسطه را به علمِ جغرافیا علاقمند سازیم
نویسندگان :
علی پورقیومی
1
ولیالله نظری
2
علی صادقی
3
1- دانشگاه فرهنگیان - پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی کرج
2- دانشگاه فرهنگیان - پردیس حکیم فردوسی البرز
3- دانشگاه فرهنگیان - پردیس حکیم فردوسی البرز
کلمات کلیدی :
علم جغرافیا، پایهی هشتم، دوره متوسطه اول
چکیده :
این پژوهش که با هدف علاقمند کردن دانش آموزان پایه هشتم آموزشگاه پاسداران ناحیه ی یک آموزش و پرورش شهرستان کرج انجام شد که و در پی پاسخگویی به این پرسش پایه ای است که چگونه می توان پنداره های (مفهوم ها) آموزشی را به روشی کارا و هدفمند به دانش آموزان و یادگیرندگان آموزش داد؟ در این پژوهش پیشران های و پسران های کارا در ایجاد علاقمندی و انگیزش مورد بررسی قرار گرفت و چگونگی و وضعیت آنها در پیش و پس از اقدام ها مورد نظر قرار واقع شد و نگرش دانش آموزان مورد واکاوی قرار گرفت و افزون بر این نگرش آنها در گفتار، رفتار و کنش آنها در آموزه و علم جغرافیا به تا حدودی تغییر پیدا کرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
کیفیت زندگی و میزان اضطراب دانشآموزان در دوران پاندمی کرونا
هاجر دانشور - مرضیه دانشور - معصومه موسی پور آهنگر - مهدی رمضان نژاد کفشگری
اثربخشی روش یادگیری معکوس در آموزش نوین
معصومه عسگریان - محدثه امینی نیا - فاطمه رفیعی پور - زهرا مقصودی کلاردشتی
طرح های تشویقی مدارس
سحر میکائیلی - فریبا جمالی - مهدیه شکیبایی
بررسی تاثیرات فرایض دینی در عملکرد رفتاری فرزندان
مسعود قمری - لیلا قمری - معصومه جانجانی
چگونه توانستم وابستگی بیش از حد دانش آموز پایه اول را به مادرش، با روش های انگیزشی کاهش دهم؟
راضیه احمدی لداری
بررسی مبانی نظری شایستگیهای مربوط به متخصصان تکنولوژی آموزشی
محسن عفتی - فریده فلاح - طاهره عادلی - رضا پاشا
LEFT-DEGENERATE UNIQUENESS FOR GERMAIN, ALMOST SURELY PRIME NUMBERS
Kianoosh Sabzipour
اثربخشی معلم خوب و جذابیت کلاس بر یادگیری بهتر دانش آموزان
سعیده امیرخانلو
یررسی عوامل درونی خلاقیت و تاثیر آن بر شخصیت کارآفرین
سهیلا جعفری - الناز خلیلی
استفاده از الگوریتم بهینه سازی نهنگ جهت حل مساله زنجیره تامین حلقه بسته
مهدی ابراهیمی صبا - حمید توکلایی - میثم محمدی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0