0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان آموزش و پرورش مازندران
نویسندگان :
نجمه حبیبی اسبوکلائی
1
1- دانشگاه ازاد ساری
کلمات کلیدی :
مدیریت، فناوری اطلاعات ، عملکرد ، کارت امتیازی متوازن
چکیده :
پژوهش حاضر مبتنی بر یک تحقیق میدانی در زمینه بررسی تأثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان آموزش وپرورش مازندران ، با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن است. برای بررسی این تأثیرات، پرسشنامه ای حاوی معیارهای مختلف عملکردی تهیه شده و پاسخ دهندگان، تأثیر مدیریت فناوری را بر هر یک از معیارها ارزیابی نمودند. روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و به لحاظ شیوه گردآوری داده، توصیفی ر همبستگی محسوب میشود و در گردآوری اطلاعات از تجزیه و تحلیل نتایج پرسشنامه محقق ساخته، مطالعات کتابخانهای، بررسی اسناد و مدارک و ... استفاده شده است. نمونه آماری شامل بعضی از کارکنان سطح عملیاتی اداره کل آموزش و پرورش مازندران که قابلیت دسترسی به سیستم های استقرار یافته در مجموعه را دارند، می باشد. کل جامعه آماری به تعداد 20 نفر، حجم نمونه آماری را تشکیل می دهد. هدف اصلی این تحقیق شامل بررسی تأثیر بکارگیری مدیریت فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان آموزش و پرورش مازندران می باشد. فرضیه های تحقیق نیز شامل اثرگذاری بکارگیری مدیریت فناوری اطلاعات بر بهبود فرآیندهای داخلی کارکنان آموزش و پرورش همچنین افزایش رشد و یادگیری آنان بوده است. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفت. یافته های پژوهش، ضمن تأیید فرضیه های تحقیق، حاکی از تأثیر بکارگیری مدیریت فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان اداره کل آموزش و پرورش بوده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل محتوای هدیههای آسمانی سوم ابتدایی بر اساس شاخص سطح خوانایی گانینگ و دعوت به پژوهش ویلیام رومی
افشین میرزالو
آموزش مجازی در مدارس و ارائه خدمات کتابخانه: مزایا، معایب و تکنیک ها
معصومه باقری - بهناز علویان عمرانی
تاثیر هوش مصنوعی برآموزش
زینب رضوانی - سحر حیدری - مریم افتخاری - مهناز زاهدی - فاطمه محمدزاده نیاکی
بررسی کتاب ریاضی پایه ی پنجم ابتدایی در نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و تحلیل محتوا بر اساس دیدگاه خلاقیت گیلفورد
عبدالله عزیزی - شهناز عزیزی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه نهم دوره اول متوسطه براساس تکنیک ویلیام رومی
سیما سیمیاری - بهرام خلیلی مسکوپایی
آشتی با لگاریتم
فاطمه مقصودی - سمانه مقصودی - مهدی عباسی مود
رویکرد زایشی-گشتاری در آموزش زبان عربی: تحلیل ساختارهای گرامری و توسعه مهارتهای زبانی
فاطمه ربیعی
تمهیدات معمارانه در طراحی فضای آموزشی معلولین با رویکرد منظر شفابخش
مبینا روحی
بررسی میزان افسردگی دانشآموزان دختر متوسطه اول در یک مدرسه قائمشهر
مریم یعقوبی - نازنین زهرا صدقی - راحمه دارائی - فاطمه عظیمی - طنین شاورانی
چالشهای نظام آموزش دوره ابتدایی در ده سال آینده
ملیحه شهسوار پیرکوئی - طاهره سام دلیری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0