0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم مشکل کند نویسی دانش آموز پایه دوم ابتدایی را بهبود ببخشم؟
نویسندگان :
فاطمه عباسی
1
1- دانشگاه فرهنگیان - پردیس الزهرا زنجان
کلمات کلیدی :
اقدام پژوهی، کندنویسی، پایه دوم ابتدایی، دانش آموز
چکیده :
این پژوهش با هدف بهبود مشکل کند نویسی دانش آموز پایه دوم ابتدایی در سال تحصیلی 1399-1400 انجام شده است. پژوهش حاضر به روش اقدام پژوهی برای واحد پژوهش و توسعه حرفه ای(2) صورت گرفته است. برای شناسایی مشکل کند نویسی از منابع علمی، مشاهدات تجربی و مصاحبه با معلم راهنما و والدین دانش آموز استفاده شده است. در زمینه بررسی دلایل کند نویسی دانش آموز، پرسشنامه تدوین شده توسط پژوهشگر بکار گرفته شده و پس از شناسایی مشکل دانش آموز اقدامات اجرایی در بستر برنامه شاد انجام شده است که نتایج نشان می دهد خرده فعالیت های منتخب در جهت کاهش مشکل کند نویسی دانش آموز موثر عمل کرده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
راهکار های پیشنهادی برای آموزش بهتر در مفاهیم حجم و سطح در ریاضیات دوره ی ابتدایی
رویا رمضانی - طاهره رییسی - نرجس خاتون رییسی
تاثیر فضای مجازی بر کارآفرینی آموزشی
نادی علیزاده - سید سودابه میرانی
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی بر هیجان های تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر ششم
فاطمه فاتحی - سمانه فاتحی
اثربخشی آموزش مهارت جرات ورزی بر خودپنداره دانش آموزان پسر
سکینه حق پرست گل افشانی - زهرا حیدری
تاثیر وجدان کاری بر هویت سازمانی با نقش میانجی تنبلی اجتماعی (مطالعه موردی مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان آمل)
فرهاد رضوانی - نادی علیزاده
بررسی تاثیر خوابگاه ها بر عواطف و احساسات دانش آموزان متوسطه اول
امیرحسن جعفری خشت
عدالت آموزشی
فاطمه مقصودی - مهدی عباسی مود - سمانه مقصودی - امیرحسین عباسی مود
بررسی نظری و نیازسنجی در مورد طراحی فضای مدرسه از دانشآموزان
مصطفی سعادتی - نیما امانی - وحید مرزبانی - صادق رزاق زاده
استفاده از جوایز به منظور توسعه نوآوری باز
حامد خسروبیگی - سیده مریم موسوی میرکلایی
کارورزی به عنوان ابزاری برای شناخت چالش های محیط آموزشی و توسعه مهارت های تدریس
سیده فاطمه محمدنیا
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0