0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی رابطه شایستگی هیجانی - اجتماعی با درک اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر آمل
نویسندگان :
سمیه نائیجی فر
1
سیده زهرا هاشمی نسب
2
علی توکلی
3
محمد حسین صابران
4
1- دانشگاه آزاد واحد محمودآباد
2- دانشگاه فرهنگیان - پردیس بنتالهدی صدر اردبیل
3- دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران
4- آزادچالوس
کلمات کلیدی :
شایستگی هیجانی – اجتماعی،درک اجتماعی،رزی
چکیده :
هدف از این پژوهش، بررسی رابطه شایستگی هیجانی - اجتماعی با درک اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر آمل می باشد. در اين پژوهش، جامعه آماري، شامل 2166 دانشآموز مشغول به تحصيل، در پايههاي دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم دخترانه شهر آمل، در سال تحصيلي 02-1401 بوده است. با توجه به جدول مورگان 327 از کلیه دانش آموزان به صورت تصادفی خوشه ای یک مرحله ای انتخاب شدند. یافته های پژوهش نشان داد که بين شایستگی هیجانی - اجتماعی و درک اجتماعی دانشآموزان متوسطه دوم شهر آمل، در سطح معنیداری 05/0 رابطه معنیدار و به صورت مثبت وجود دارد و فرض تحقیق تأیید میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Challenges and opportunities of using virtual learning platforms in teaching English
Ali Khoshlahjeh Sadegh - Tahereh Mozaffari
بررسی عوامل موثر بر انگیزه دانشجویان کاردانی آموزشکده فنی شهید یزدانپناه سنندج از انتخاب رشته تحصیلی خود(یک مطالعه مقطعی)
مینا احمدی - محمدلطیف شیردل - محمدقانع حیدری
اثربخشی آموزش مدیریت استرس با رویکرد شناختی – رفتاری بر تاب آوری مادران دارای کودکان طیف اتیسم
محمد شفیعی - سعید صالحی - مریم بابایی
فراگیر شدن و تحول خدمات دیجیتال آموزشی در دوران کرونا
الهام احمدی لاجیمی
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با شیوه یادگیری معکوس و عادی در درس علوم تجربی
مژده دلفان
بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر نوآوری شرکت و استراتژی های کسب و کار
رقیه قاضی - حسن قاضی
بررسی میزان میل به خشونت در معلمین تربیت بدنی و ارتباط آن با مشارکت در محیط کار مطالعه موردی : استان مازندران
فاطمه پرویزی عمران
شناسایی و رتبه بندی عوامل فردی موثر بر یادگیری غیر رسمی معلمان مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: شهرستان ساری)
ابراهیم صالحی عمران - باقر تسلیمی ماچک پشتی
نقش وبلاگ نویسی در حین آموزش در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مهدی پورستار - مصطفی شیخ زاده
مفهوم ارزشیابی برنامه درسی در نظام آموزش عالی کشور
آمنه مهدی زاده - مریم صادق کوهستانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0