0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند با رضایت مندی و وفاداری مشتریان شرکت های بیمه شهرستان ساری
نویسندگان :
علیرضا برزگمهر
1
امین خطابی
2
علی اکبر ملا حسنی
3
عزت الله احمدی شهمیرزادی
4
1- دانشگاه آزاد ساری
2- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
3- دانشگاه آزادساری
4- دانشگاه آزاد ساری
کلمات کلیدی :
بازاریابی رابطه مند،رضایت مندی،وفاداری
چکیده :
پژوهش حاضربا هدف " رابطه بازاریابی رابطه مند بارضایت مندی و وفاداری مشتریان شرکت های بیمه شهرستان ساری " بود.از نظر روش گرد آوری داده ها میدانی و کتابخانه ای از نوع تحقیق توصیفی «همبستگی» واز نظر هدف، کاربردی است.جامعه آماری کلیه مشتریان شرکت های بیمه در شهرستان ساری می باشد .حجم نمونه آماری باتوجه به جدول کرجسی ومورگان تعداد 384 نفرمی باشندکه به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرد آوری اطلاعات از پرسشنامه بازاریابی رابطه مند نگی و کتما(2013) با 15 سوال و پرسشنامه وفاداری مشتریان کاسیو -سیلوا و همکاران (۲۰۱۵) با 12 سوال و همچنین پرسشنامه رضایت مشتری Customer Satisfaction Scale یا CSS،(2015) با 17 سوال بوده است. تجزيه و تحليل داده ها در بخش آمار توصيفي شامل جدول توصيفي شامل آماره هاي توصيفي ميانگين و انحراف معيار،در بخش آمار استنباطی برای بررسی فرضیه ها، از آزمونt و ضریب همبستگی پیرسون با استفاده از نرم افزار spss22 استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بازاریابی رابطه مند با رضایت مندی مشتریان و وفاداری شرکت های بیمه شهرستان ساری رابطه معناداری وجود دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی دیدگاه دین اسلام درباره نظم و انضباط در آموزش
محمدرضا محمدزاده رهنی - محسن معتمدی
بررسی عوامل موثر بر تمایل به بازگشت گردشگران در دوران کرونا (مورد مطالعه: گردشگران استان مازندران)
محمد جوادی زاده - مهرنگار پارسای نهاد
بررسی تاثیر رویکرد سنجش برای یادگیری در روش ساخت گرایی بر پیشرفت دانش آموزان در ریاضیات
فاطمه یوسف زاده درزی
بررسی رابطه عملکرد تیمهای کاری با عزتنفس و دلبستگی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر زنجان
طاهره انبارلو
ارائه شیوه های آموزشی هدفمند، شناخت صدای اول «آ» در دانش آموزان با نیازهای ویژه
سکینه محمدیان سیدی - حسین مهدی پور - محمدباقر فرقانی اوزرودی
استفاده از فناوری های نوین در آموزش ریاضی
سوگند ربیع پور
بررسی رابطه مولفه های وفاداری با استفاده از رویکرد مدیریت ارتباط بامشتریان الکترونیکی E-CRM در بین بیمه گذاران شهرستان ساری
امین خطابی هیکویی - علی رضا بزرگمهر - عزت الله احمدی شهمیرزادی - رضاعلی جعفری
نقش ارتباطات مثبت و سازنده بین معلمان و دانش آموزان در تسهیل فرآیند یادگیری دانش آموزان اول متوسطه شهرستان عنبرآباد
رضا مشایخی - علیرضا ادیم
بررسی خودگشودگی معلمان مدارس ابتدایی غرب استان مازندران
فرشته هدایتی - عالمه حیدری - محمود الیاسی
مقایسه آموزش حضوری و مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اول ابتدایی شهرستان چالوس
معصومه شهسواری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0