0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
"The Application of Deep Learning and Artificial Intelligence in Physics Education: Revolutionizing Teaching and Learning"
نویسندگان :
Ghorban Ghasemi
1
Hossin Salmani
2
1- دانشگاه ملی مهارت ایران
2- دانشگاه ملی مهارت ایران
کلمات کلیدی :
Deep Learning،Artificial Intelligence،Physics Education،Neural Networks
چکیده :
Abstract The integration of Artificial Intelligence (AI) and Deep Learning (DL) in education has been rapidly expanding, offering innovative solutions to enhance the learning experience across disciplines, including physics. These technologies provide novel tools for personalized learning, data-driven insights, and automation, transforming traditional educational models. This paper explores the applications of AI and DL in the domain of physics education, focusing on their potential to optimize teaching strategies, improve learning outcomes, and address the challenges of teaching complex concepts. We discuss various AI and DL techniques, such as neural networks, natural language processing, and reinforcement learning, in the context of physics education, and analyze their effectiveness in fostering deeper understanding, engagement, and problem-solving skills among students
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهینهسازی با استفاده از نقاط اکسترمم مطلق
محمود داورزنی - محمد یوسف احمدی
بررسی نوآوری در آموزش و پرورش به منظور ارائه مدل
محمدتقی معتمدی تلاوکی - داود حامدنژاد - خدیجه قربانی ولیک چالی
تاثیر انحراف کاری معلمان در انگیزش تحصیلی و تحصیل گریزی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نقده
زهرا شفیعی - مهدی ایمانی حسنلوئی
راهکارهای موثر برای ایجاد علاقه به یادگیری قرآن و تقویت مهارت روخوانی در دانش آموزان دو پایه(اول ودوم) دبستان بلال زیلت شهرستان قائم شهر
فیروزه محمودزاده تیلمی
چالشهای آموزش ریاضی
فاطمه طالب پور آقاملکی - نادره حمیدی - مرضیه سادات حسن پور اطاقسرا
خوانش معنایی پاره ای از نشانه های غیر کلامی معلم -دانش آموز در مقطع ابتدایی
عاطفه آقایی راد - محبوبه ریحانی حمزه کلایی - معظمه سلیمان پور آهنگری - زینب نبی زاده حیدری - عذرا بیگم هژبری
رابطه سبک های شناختی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه ناحیه یک شهرستان ساری
اسحق علی خطابی - میترا حق شناس
«بررسی عوامل اجتماعی موثر بر افت تحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران(مطالعه موردی: دانشکده علوم انسانی و اجتماعی)»
محمد نبی نجفی اندرور - مهدی فقیه عبدالهی
تعاملات پژوهش و آموزش ترکیب موثری در فرایند تربیت و پرورش
حکیمه سیفی
تاثیر استفاده از یادگیری معکوس بر مهارتهای حل مسئله درس ریاضی
رضا براری - سید رضا هاشمی تروجنی - سودابه نوروزی خلیلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0