0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی اهمیت هوش مصنوعی درآموزش درس شیمی در مدارس
نویسندگان :
علیرضا ناصری مود
1
1- اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،آموزش،الکوریتم،شیمی،یادگیری
چکیده :
هوش مصنوعی با آموزش ارتباط تنگاتنگی دارد و میتواند به روشهای مختلف بر تجربههای یادگیری تاثیر بگذارد. در درس شیمی، که پر از مفاهیم پیچیده و واکنشهای شیمیایی است، هوش مصنوعی میتواند ابزاری قدرتمند برای بهبود فرایند یادگیری و تدریس باشد. اهمیت درس شیمی در فرایند آموزش در مدارس را می توان در توسعه مهارتهای تحلیلی، درک بهتر پدیدههای طبیعی و زمینهسازی برای حرفههای آینده در زمینههای علمی و فناوری خلاصه نمود. هوش مصنوعی (AI) در زمینه آموزش شیمی در مدارس نقش مهم و کاربردی دارد که میتواند به شیوههای گوناگونی تجلی پیدا کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم با استفاده از روش های متنوع تدریس ، مهارت خواندن و روان خوانی قرآن را در دانش اموزان افزایش دهم؟
فروزنده نوروزی
تـأثیر یادگیری معکوس بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان دختر متوسطه اول
فروزان حسینی مقدم
بررسی اثرات سلامت سازمانی مدارس بر اشتیاق شغلی و وفاداری سازمانی مدیران( مطالعه ی موردی: مدیران و معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تربت حیدریه)
نسرین قربی
بررسی تاثیر رویکرد سنجش برای یادگیری در روش ساخت گرایی بر پیشرفت دانش آموزان در ریاضیات
فاطمه یوسف زاده درزی
بررسی رساله آپولوژی افلاطون و تبیین دلالتهای تربیتی آن
سارا هراتی - زینب طیبی
ویژگی ها و عوامل تأثیرگذار بر فرآیند تدریس-یادگیری در آموزش عالی کشاورزی
بهمن خسروی پور - غلامعباس ملاشاهی - سهیلا براتی
بررسی یک چارچوب پیشنهادی بین ابعاد رضایت درک شده دانشجویان و تمایلات رفتاری در پذیرش یادگیری الکترونیکی چندرسانهای تعاملی
فرامرز عظیمی رود کنار - اسمعیل زارعی زوارکی
طراحی سیستم خبره تشخیص کلیه بیماریها با استفاده از الگوریتمهای اولویت بندی ادغام منطق فازی وتطبیقی
رقیه شفیعی سرخکلائی - عبداله کاوه تلاوکی
وسایل کمک آموزشی در یادگیری
زهره عزیززاده میری - سمانه صدرزاده - معصومه فدایی - مریم مهاجری مطلق
پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش از راه دور و جهانی شدن
زهرا قاسم زاده - سعید محسنی پور
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0