0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تبیین کیفیت آموزش بر اساس عوامل موثر بر مداخلات آموزشی در مدارس ابتدائی شهر محمودآباد
نویسندگان :
فائزه فلاح
1
لیلا رضائی
2
1- کارشناسی ارشد پژوهش هنر دانشگاه پیام نور تهران
2- كارشناسي ارشد مهندسي نرم افزار، دانشگاه آزاد اسلامي واحد نور
کلمات کلیدی :
مداخلات آموزشی،بهبود کیفیت آموزش،مدارس ابتدایی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف تبیین کیفیت آموزش براساس عوامل موثر بر مداخلات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر محمود آباد در سال تحصیلی 1400-1401 انجام گرفت. روش پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی، و از لحاظ ماهیّت کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان و دانش آموزان مدارس مقطع ابتدایی شهر محمودآباد با نمونه آماری 118 نفر از این جامعه میباشد. ابزار پژوهش حاضر پرسشنامه میباشد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام در نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج این پژوهش نشان میدهد کیفیت آموزش بر اساس عوامل موثر بر مداخلات آموزشی در مدارس ابتدایی قابل پیش بینی است و مدل از کفایت لازم برخودار است. بین محیط فیزیکی و کیفیت آموزش در مدارس ابتدایی ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد. بین مشارکت اجتماعی و کیفیت آموزش در مدارس ابتدایی ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد. بین احساس امنیت و کیفیت آموزش در مدارس ابتدایی ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد. بین ارتباطات بین فردی و کیفیت آموزش در مدارس ابتدایی ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر تلفن همراه در اُفول اعتقادات مذهبی دانش آموزان
مهدی کهنسال - سمیه ضامنی
ردیابی حداکثر توان در سیستم تولید توان خورشیدی بر پایه تقریبگر فازی
روح اله عباسی
بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر وضعیت تحصیل و رفتار دانش آموزان از نظر والدین و معلمان
معصومه بهرامی - آرزو کوچکی - محمد عرب عامری
آسیب های اجتماعی روانی و تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
ابوالفضل خلیلی - محمدرضا جامی
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی بر انگیزه پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم
فاطمه فاتحی - سمانه فاتحی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دوران پساکرونا
مهناز عباسیان قهنویه
"The Use of Artificial Neural Networks in Solving Mathematical Problems: A Comprehensive Approach"
Ghorban Ghasemi - Hossin Salmani
ارزیابی کیفیت فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای استان مازندران
فهیمه رضایی
بررسی تاثیر دست ورزی در بالابردن سطح یادگیری ریاضی دانش آموزان دختر پایه پنجم شهرستان بندرعباس
مژگان باوقار زعمی
تدریس و یادگیری مشارکتی الگویی نو در آموزش
بهمن خسروی پور - مهین اسداله پور - غلامعباس ملاشاهی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0