0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم مشکل روخوانی حمید دانش آموز پنجم ابتدایی را حل کنم؟
نویسندگان :
فرشید خدرلو
1
1- دانشگاه فرهنگیان - پردیس شهید بهشتی زنجان
کلمات کلیدی :
کارورزی،اختلال، درس خواندن روخوانی
چکیده :
با توجّه به اهمیّت خواندن در اینپژوهش موارد ذیل ذکر شده است : - اهداف خواندن -راه کارهایی جهت بهتر خواندن -راه حل ها و چگونگی اجرای راه حل ها -چگونگی به دست آوردن اطّلاعات در رابطه با مشکل دانش آموز این پژوهش که برای کارورزی 2 در پایه پنجم مدرسه سید جواد صدیقی واقع در استان زنجان انجام شده است .مساله ی مورد نظر من، ضعف روخوانی حمید بود که در خواندن مشکل داشت و نمی توانست به راحتی درس رو از روی سطر بخواند و اکثرا سطرها را هنگام خواندن درس گم می کرد. هدف از انجام این تحقیق ، بهبود وضع دانش آموز در درس مورد نظر و نهایت تلاش برای رسیدن به این بود که مشکل حمید حل شود و بتواند بدون غلط خواندن درس را بخواند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیرکیفیت زندگی کاری بر استرس، فلات زدگی (مورد مطالعه: آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد)
شهلا زرجام
اثر تمرین استقامتی حاد در شدت های مختلف بر شاخص های عملکرد کلیوی در مردان دونده
منیژه فیروزی
بررسی اثربخشی یک دوره فیزیوتراپی و حرکتدرمانی بر درمان عارضه کندرومالاسی خانمهای جوان
حمیدرضا قزلسفلو - نعیمه شکیبازاده
بررسی میزان کاربست وسایل کمک آموزشی در تعمیق و جذابیت فرآیند یاددهی – یادگیری بر روی دانش آموزان پسر ابتدایی
حسین رحیمی
بررسی نقش خانواده های الگوهای تدریس در پرورش مهارت های تفکر
نگین توماج - حصل کاظمی
خط مشی گذاری و هدایت نظام آموزشی
مهسا رضائی
رابطه بین سلامت سازمانی و خودکارآمدی معلمان ابتدایی
مهدیه هدایتی مهدی آبادی - احمد حاجی مرادی
برنامه های نوین آموزش رایانه به دانش آموزان دوره ی ابتدایی
سیده رقیه رمضان زاده مقری - مریم کاردگر
نقش ویژگی های شخصیتی و الگوهای تربیتی خانواده در پیش بینی اعتیاد به اینترنت دانش آموزان مقطع متوسطه شهر ساری
حسین احمدی - فاطمه ذبیحی حاجیکلایی
" چگونه توانستیم مدت زمان استفاده از شبکه های مجازی در جهت استفاده بهینه از وقت را در دانشآموزان کاهش دهیم؟"
زهرا میناوی - آزاده طلاوری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0