0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
" چگونه توانستیم مدت زمان استفاده از شبکه های مجازی در جهت استفاده بهینه از وقت را در دانشآموزان کاهش دهیم؟"
نویسندگان :
زهرا میناوی
1
آزاده طلاوری
2
1- آموزش وپرورش
2- آموزش وپرورش
کلمات کلیدی :
کامیپیوتر،شبکه مجازی،استفاده بهینه
چکیده :
حوزه دانشآموزي از مهمترين حوزههاي مطالعاتي است که بايد توجه ويژهاي به آن داشت. مساله امنيت دانشآموزان همواره يکي از مهمترين چالشهاي نظام آموزشي و دستگاههاي مسئول در برقراري نظم و امنيت به شمار ميآيد که گزارشهاي مرتبط با آن شاهدي براي اين ادعا ميباشد. پدیدههای نوظهور اجتماعی همه را درگیر میکند یکی از این پدیدهها، فضا مجازی و بازیهای رایانهای است. در این میان نوجوانان و دانشآموزان بیشترین آسیب را بابت استفاده نادرست از فضای مجازی دریافت میکنند. فضای مجازی یک محیطی الکترونیکی یا محیط شبکهای از کامپیوترها دانسته میشود که با استفاده از جلوههای سمعی و بصری سعی دارد تا اشیاء و واقعیتهای سه بعدی جهان واقعی را مشابه سازی کند. اما در فضای مجازی ادعا میشود که فاقد مادیت فیزیکی است که از خصوصیات بارز این فضا بی مکانی و بی زمانی است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیوند بین رسانه وآموزش
لیلا صحرائی سیدمحله
آموزش مجازی و رویکرد های نوین
سمیه کرباسی راوری
محاسن و معایب آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه ها
مرضیه دهقان - فاطمه دهقان
لذت آموزش با برش اهداف آموزشی
زهره امینی
نقش تفکر خلاق و تفکر انتقادی در یادگیری دانش اموزان
مائده نورالهی فومشی - الهه یوسفی - زهرا وسگری
برنامه درسی پنهان و نقش خطیر آن در آموزش و پرورش
مریم حسین پور
رابطه راهبردهای خود تنظیمی با مهارت های اجتماعی
میترا یوسف رشیدی
مقایسه ویژگیهای شناختی دانشآموزان تیزهوش و عادی
سید ناصر حسینی مقدم - مهدی محمودی - معصومه سادات حسینی مقدم
ارزشیابی در آموزش پیش از دبستان
رقیه شفیعان
بررسی رابطه بین باورهای فراشناختی و اضطراب کرونا در دانش آموزان متوسطه اول شهر بابل
آتنا باقرزاده شش پل - فریبا فرحیان رودی - مریم دولت یاری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0