0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم با بهرهگیری از شیوه های تدریس فعال, میزان یادگیری و مشارکت و فعالیت دانشآموزانم را تقویت نمایم؟
نویسندگان :
فهیمه حقانی
1
1- آموزش و پرورش خمین
کلمات کلیدی :
شیوه های فعال, تدریس, مشارکت
چکیده :
من به عنوان دبیر ریاضی و نقش و مسئولیتی که به عهده دارم, با مشاهده وضعیت علمی و رفتاری دانش آموزانم در کلاس درس, تصمیم گرفتم با استفاده از مطالعه و تحقیق به دلایل مشکلات دانش آموزانم در درس ریاضی پی ببرم و به بهبود وضعیت درسی و نمرات دانش آموزانم و همچنین میزان علاقه و توجه و مشارکت آنها در این درس کمک نمایم. هدف از پژوهش حاضر, اراﺋه شرح چگونگی استفاده از شیوه های فعال تدریس به منظور تقویت یادگیری و افزایش مشارکت دانش آموزانم می باشد. در پایان پژوهش به این نتیجه رسیدم که یکی از راه های مفید برای افزایش تاثیر گذاری تدریس معلم, استفاده از شیوه های فعال تدریس می باشد. کلمات کليدي: تدریس فعال, یادگیری, مشارکت, تقویت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
خصوصیات بارز کارآفرینان خلا ق و نوآو ر
حسین سعیدی - فاطمه شکری - فرشته شکری
نقش سبکهای فرزندپروری و طرحواره معیار سرسختانه والدین در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر نوجوان
حدیثه کارگر شوروکی - فائزه قانع اردکانی - اعظم دادور
تدریس در فضای مجازی ( مشکلات و راهکارها )
غزال محبوب - پریسا کاویانی - سیده زهره موسوی
اهمیت خانواده در هویت یابی نوجوانان
راضیه عباسی
سنتژ پژوهی مطالعات مولفههای موثر بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان
حسین مومنی مهموئی - پگاه ایزدی
اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر پرخاشگری دانشآموزان ابتدایی
سمیه واحدی - آرزو حسین نژاد - زهرا کاویانی
ارزشیابی تکوینی و تاثیرآن بر یادگیری و نگرش دانشآموزان به درس ریاضی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه دوم
مریم عبدالملکی - فرزانه فروزانفر
بررسی لزوم توجه به تفکر انتقادی در برنامه درسی مدارس ابتدایی
سید یوسف ساداتی پایین رودپشتی - آرش ابراهیم زاده - محمدرضا اسماعیل پور
بررسی تأثیر آموزش با رویکرد گیمیفیکیشن بر دانشآموزان
پریا میردارمکاری - فاطمه مسلمی
ارزشیابی برنامه آموزشی عالی دانشگاه فرهنگیان بر اساس الگوی ارزشیابی (CIPP)
آزاده میرچی - لادن سلیمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0