0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر آموزش شیمی همراه با مشاهده و آزمایش بر نمرات دانش آموزان
نویسندگان :
مونا امراریان
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال
کلمات کلیدی :
آموزش شیمی،تئوری،آزمایش
چکیده :
از آنجا که شیمی علمی کاربردی در زندگی ماست و طی شبانه روز با انواع مختلف مواد سرو کار داریم و آموزش آن در مدارس ایران به صورت تئوری و ماند دروس حفظ کردنی انجام می شود نیاز به انجام پژوهشی مبن بر روشهای مختلف تدریس احساس می شد. در این تحقیق تدریس به سه روش آموزش تئوری محض، تئوری همراه با آزمایش و آموزش با مشاهده و آزمایش روی 243 نفر دانش آموز انجام شد که نتایج معناداری حاصل شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
An Ecofeminist Analysis of Patriarchal Oppression and Environmental Degradation in A Thousand Splendid Suns through Vandana Shiva's Ecological Feminism
Behzad Pourgharib
مدلی از طراحی آموزشی بر مبنای دیدگاه گاردنر (با تاکید بر جغرافیا)
رسول شریفی نجف آبادی
شناسایی عوامل تاثیرگذار فناوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی
نادی علیزاده - نرگس نیک زاد
بررسی نقش فناوری اطلاعات در تحقق و پیشبرد راهبردهای اقتصاد مقاومتی
علی توسلی - نگین صادقی
الزامات طراحی فضای آموزشی معلولین با رویکرد طبیعت گرایی
مبینا روحی
چشم اندازی به برخی ازروش های تا مین امنیت در دریانوردی
عرشیا اکبرزاده نیاکی
پیامدهای شگرف به کارگیری فناوری های نوین در تدریس
زهرا کاظمی
مروری کوتاه بر نانوکاتالیزگرهای فلزی در واکنش تخریب یا احیاء رنگهای آلی آلایندهی محیطزیست نظیر 4-نیتروفنول، متیلن بلو و کنگو رد
فاطمه کریمی - سعیده کریمی
رابطه رهبری معتبر و نادیده گرفتن خشم با توجه به نقش میانجی در ک صدای کارکنان
منصور اسدی - فرزانه رحیمی
چگونه توانستم رفتار نابهنجار دزدی محمدمهدی را به هنجار تبدیل نمایم؟
طاهره امانی حقانی - حسینعلی عطاران ایرج
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0