0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مدلی از طراحی آموزشی بر مبنای دیدگاه گاردنر (با تاکید بر جغرافیا)
نویسندگان :
رسول شریفی نجف آبادی
1
1- دانشگاه فرهنگیان اصفهان، مرکز آیت نجف آباد
کلمات کلیدی :
گاردنر،شیوه های نوین آموزش،دوره ابتدایی،ارزشیابی توصیفی
چکیده :
هدف از ارائه این مقاله، ارائه مدلی از طراحی آموزشی بر مبنای دیدگاه گاردنر بوده که به روش اسنادی و تحلیلی انجام یافته است. در مرحله نخست، ضمن بیان مفهوم هوش، به ذکر دیدگاه گاردنر در مورد آن پرداخته شده و بر همین مبنا، مدلی طراحی و ارائه شده است. نتایج به دست آمده از اجرای این الگو در کلاس های درس گواه آن است که در ایجاد شادابی، پرورش استعداد ها و خلاقیت های دانش آموزان و تثبیت طولانی مدت محتوای آموزشی در ذهن آن ها موثر بوده و با شیوه ی ارزشیابی توصیفی هماهنگ است. با این حال، به دلیل اینکه معلم باید برای طراحی و اجرای آن فرصت زیادی را در نظر بگیرد، ممکن است آنچنان که باید مورد استقبال قرار نگیرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی عوامل کاهش مشکل ناخن جویدن دانش آموز محمد
نگین ولی زاده
حقوق فضای مجازی
محمدمهدی شعبانی
بررسی اثرات بکارگیری ابعاد مدل CRM بر عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شمال کشور)
فاطمه روحی
تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم ابتدایی براساس شاخص مک لافلین
سیده مریم موسوی
چالشها و فرصتهای پژوهش عملی در نظام آموزشی: راهکارهای اجرایی
رحیم محجوب - مصطفی بابایی - نرگس عباسی - فاطمه ذوالقدر
انقلاب فرهنگی و تحول در علوم انسانی
فاطمه زینلی - محمد اسماعیل مجلسی
اثربخشی آموزش مهارت های برقراری ارتباط موثر و خودآگاهی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
هنگامه کتال
نقش معلمان درحفاظت از محیط زیست با تاکید بر آموزش در مدارس
سید هادی رضائی نیکو
تاثیر نشاط و شادابی در افزایش میزان یادگیری دانش آموزان
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی
تاثیر آموزش خود کارآمدی تحصیلی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهرستان چالوس
صدیقه میار نعیمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0